لینک فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری فینتو

لینک فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری فینتو

باور کردنی نیست که به راحتی به اینترنت وصل می‌شویم، نرم افزار حسابداری خود را از این طریق بالا می‌آوریم و بی درنگ تمامی حساب‌ها، هزینه‌ها، درآمد‌ها و دیگر موارد مالی و حسابداری مربوطه را در نرم‌افزار ثبت می‌کنیم. بر کسی پوشیده نیست که اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از نرم‌افزار‌های تحت وب برای مدیریت حسابداری، این است که همیشه و همه جا، مستقل از مکان و زمان به حساب‌های خود دسترسی خواهید داشت. اما چرا این روز‌ها نرم‌افزار‌های حسابداری ابری مورد توجه و استقبال خیل عظیمی از افراد قرار گرفته‌اند؟ کدام ویژگی این دسته از نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری توجه بیشتری به خود جلب کرده است؟ اگر این سوال‌ها ذهن شما را هم به خود مشغول کرده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین؟

برای هر یک از کسب‌و‌کار‌هایی که فعالیت دارند، نرم‌افزار‌های حسابداری متنوعی با امکانات مختص به خود طراحی و ارائه شده‌اند. نرم‌افزار‌های حسابداری ابری و آنلاین این روز‌ها مورد استفاده بسیاری از اصناف کوچک و بزرگ قرار گرفته‌اند. اما به نظر شما چه دلایلی وجود دارد تا مخاطبان را مجاب کند که به سمت استفاده از ابزار‌های حسابداری آنلاین سوق پیدا کنند؟

در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • در نرم‌افزار‌های حسابداری آنلاین، مخاطبان در هر مکان و زمانی، به راحتی به حساب‌های خود دسترسی خواهند داشت و همچون گذشته الزامی به حضور در شرکت برای دسترسی به حساب‌ها نخواهند داشت.
  • تجربه استفاده از این دست نرم‌افزا‌های مالی به کاربران ثابت کرده است که امنیت سیستم حسابداری ابری به مراتب بالا‌تر از نسخه‌های نصبی و آفلاین است.
  • با توجه به اینکه نرم‌افزار‌های حسابداری تحت وب امکان دسترسی کاربران را از طریق مرور‌گر وب فراهم می‌سازد، نیازی به نصب نرم‌افزار جداگانه‌ای برای دسترسی به حساب‌های خود نخواهند داشت.
  • چنانچه کسب‌و‌کار شما چندین شعبه یا شریک تجاری داشته باشد، هر یک به راحتی می‌توانند وارد سیستم شده و حساب‌های خود را ثبت و بررسی نمایند. این در حالی است که با قابلیت سطح دسترسی می‌توانید برای هر یک از اعضا و افراد مشخص کنید که صرفا به کدام اطلاعات دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سطح دسترسی در فینتو

  • امکان صدور فاکتور خرید یا فروش به صورت آنلاین و ارسال آن از طریق لینک.

این دقیقا همان مهم‌ترین ویژگی این دسته از نرم‌افزار‌ها به شمار می‌رود. در ادامه با ما همراه شوید تا درخصوص این ویژگی حیرت‌انگیز صحبت کنیم.

لینک فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری فینتو

 امکان صدور فاکتور آنلاین، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌ صاحبین کسب‌و‌کار و مشاغل بعد از شیوع و همه گیری ویروس کرونا است. صاحبین مشاغل می‌خواهند بدون محدودیت زمان و مکان و با هر دستگاهی، به راحتی فاکتور خرید و فروش خود را صادر و برای مشتریان ارسال نمایند. جالب توجه است که فینتو برای شما شرایطی را فراهم آورده است که در هر ساعت از شبانه روز، فاکتور خود را صادر و با حذف پروسه‌ی کاغذ بازی و حذف احتمالات خطای دستی، لینک فاکتور فروش را برای مشتری خود ارسال کنید.

ارسال لینک فاکتور چه مزیتی دارد؟

حذف کاغذ

با استفاده از لینک فاکتور، عملا فاکتور‌های کاغذی در فرآیند‌های خرید و فروش حذف می‌شود. فاکتور ارسال شده، اطلاعات زیر را پوشش می‌دهد.

از دیگر مزایای فاکتور در فینتو می‌توان به موارد  زیر اشاره کرد:

  • تعیین هزینه‌ی حمل در هر فاکتور
  • اضافه کردن کالا‌ها و خدمات به صورت مجزا در هر فاکتور
  • درج شرح برای هر قلم کالا و خدمت به صورت مجزا
  • تعیین مقدار عوارض و مالیات
  • درج انواع تخفیفات ریالی و درصدی
  • ایجاد شماره فاکتور بعدی به دلخواه مشتری
  • درج اطلاعات فروشنده در بالای فاکتور
  • درج امضاء فروشنده و خریدار در فاکتور
  • درج لوگو در فاکتور

فینتو

در این مقاله تلاش کردیم تا در خصوص بر‌جسته‌ترین ویژگی نرم‌‌افزار حسابداری ابری فینتو، یعنی لینک فاکتور فروش اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که میدانید ثبت و ارسال فاکتور فروش بر بستر ابر و از طریق اینترنت، بسیار آسان‌تر و مطمئن‌تر از نسخه فیزیکی آن است. چرا که برای ارسال نسخه فیزیکی فاکتور‌ها، علاوه بر زمان‌بر بودن و هزینه‌ای که برای ارسال آن متحمل می‌شوید، تضمینی برای به موقع رسیدن فاکتور وجود ندارد که این امر می‌تواند تداخل جدی در روند کاری بوجود آورد. نرم افزار حسابداری ابری فینتو در این راه شما را با ارسال آنلاین و مطمئن فاکتور همراهی می‌کند. فینتو تمامی امکانات یک فاکتور فروش را با ارسال لینک فاکتور به شما ارائه می‌دهد؛ حتی بیشتر! انتخاب با شماست!

نرم افزار حسابداری ابری فینتو

اشتراک گذاری:

1 در مورد “لینک فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری فینتو”

  1. با خبره بودن تو بحث حسابداری آنلاین میتونیم کسب و کارمونو رونق بدیم که با یار این مورد خیلی راحت شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا