صدور مجوز فعالیت برای شرکت‌ ‌های معتمد مالیاتی + شرایط احراز

صدور مجوز فعالیت برای شرکت‌ ‌های معتمد مالیاتی

معاون مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان اذعان داشت: به موجب ماده (26) قانون پایانه ‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور می‌ تواند جهت کسب اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در اجرای قانون ذکر شده، خدمات شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی را بکار بگیرند.

محمد طاهری اضافه کرد: شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی می توانند با سه نوع مجوز در زمینه های صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن، آموزش مودیان مالیاتی و همچنین ارائه مشاوره های فنی مالیاتی و غیر مالیاتی، در راستای توانمندسازی مودیان مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور را همراهی کنند.

وی در ادامه افزود: نخستین مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع دوم و سوم برای «شرکت دیان همراه فردا» در تاریخ 26 مهرماه 1401 به منظور ارائه خدمات در حوزه های آموزش و مشاوره های فنی و مالیاتی به مودیان صادر شده است.

طاهری تاکید کرد: پیش از این نیز شرکت های معتمد «داده‌کاوی معتمد اول سام» و «داده پردازی کیسان» با مجوز نوع اول در زمینه صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن فعالیت خود را آغاز کرده اند.

شرایط احراز شرکت جهت دریافت مجوز معمتد مالیاتی

همچنین شرایط احراز  اصولی شرکت معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی در فایل زیر قرار دارد.

جهت مشاهده متن اطلاعیه بر روی دانلود فایل کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا