یکماه استفاده رایگان از سیستم های جدید فینتو

نرم افزار تنخواه گردان رایگان

پس از دو سال خدمت رسانی با سیستم آنلاین محاسبه حقوق و دستمزد، در سال جدید با ابداعی جدید در کنار شما هستیم.
سیستم آنلاین تنخواه گردان، نرم‌افزاری تحت وب و بدون نیاز به نصب است که شما را از دردسرهای حساب تنخواه می‌رهاند؛ برای شروع لازم است تا کارفرما تنخواه‌دار مورد اعتماد خود را به سیستم دعوت کند. پس از وارد شدن تنخواه‌دار به سیستم، کافی است تا خریدهای خود را به آسانی ثبت و در صورت نیاز تصویر فاکنور و یا خریدهایش را پیوست کند، بلافاصله پیامی برای کارفرما ارسال می‌شود تا درخواست تنخواه‌دار را تایید و یا رد کرده و مجوز انتقال وجه را صادر کند.

نرم افزار تنخواه گردان
نرم افزار تنخواه گردان

به همین آسانی می‌توانید گزارش هزینه‌های تنخواه خود را به تفکیک تاریخ و وضعیت تائید، رد و یا در دست بررسی مشاهده کنید و اسناد حسابداری مربوط به حساب تنخواه را از قسمت گزارشات پنل تنخواه گردان فینتو دریافت کنید.
این نرم افزار منحصر به فرد که نمونه مشابهی میان نرم‌افزارهای آنلاین ندارد این امکان را به مدیر می‌دهد تا در لحظه از هزینه‌های تنخواه با خبر شود، مبلغ باقی‌مانده تنخواه هر شخص را مشاهده و مدیریت کند و همچنین از مفقود شدن فاکتورهای خرید و اسناد مربوطه جلوگیری می‌کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار حقوق و دستمزد

به علاوه، سیستم محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد مانند دو سال گذشته خدمات: محاسبه ثبت عملیات حقوق، محاسبه حقوق پرسنل، ارائه لیست‌های بیمه و مالیات، خروجی دیسکت بیمه و مالیات، فیش حقوقی با لوگو کسب و کار شما و ارائه قرارداد کاری بین کارفرما و کارمندان را ارئه می‌دهد .این سیستم نیز بهبودهای جزئی داشته تا تجربه کاربری شما را حتی آسان‌تر از قبل کند.
خبر خوش فیتو برای تمام کاربران فعلی و کاربران جدید ثبت نامی، یکماه استفاده رایگان از کلیه خدمات هر دو سیستم است. همه چیز برای بهینه تر، آسان‌تر و ارزان‌تر شدن هزینه حسابداری کسب و کار شما آماده است؛ برای شروع کلیک کنید.
نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

گفتنی است اگر هنگام کار با سایت به سوالی برخوردید و یا احتیاج به راهنمایی داشتید، همکاران ما در بخش پشتیبانی هر روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

یکماه استفاده رایگان از سیستم های جدید فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا