حق بیمه سهم کارفرما کارگاه های ساختمانی – آخرین تغییرات

حق بیمه سهم کارفرما

مهدی کلانتری، مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین اعلام کرد که مطابق با آخرین مصوبه مجلس، نحوه محاسبه حق بیمه سهم کارفرما برای کارگاه های ساختمانی به شرح زیر تغییر کرده است:

حق بیمه کارفرما در مناطق شهری: 25% مجموع عوارض

حق بیمه سهم کارفرما مناطق روستایی: 10% مجموع عوارض

حق بیمه نهضت ملی مسکن: 15% مجموع عوارض

توجه داشته باشید که حق مسکن مناطق زلزله زده و مناطق بدون حق بیمه، در حساب جداگانه ای ثبت میشود.

 

“بیشتر بخوانید: آموزش تصویری ارسال اظهارنامه مالیاتی

 

سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی:

تغییرات ذکر شده در بالا ، در سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی: eservices.tamin.ir اعمال شده است. بنابراین نیاز به انجام هیچگونه تغییری از سوی کارفرما در سامانه نیست.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد:

با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو میتوانید بدون نیاز به نصب و راه اندازی و تنها با ایجاد یک حساب کاربری به تمامی امور مربوز به حقوق و دستمزد پرسنل خود بپردازید. در نرم افزار حسابداری فینتو میتوانید بی نهایت کارگاه تعریف کنید، حقوق، مزایا و کسورات پرسنل را تعریف کنید و انواع معافیت های بیمه و مالیات را نیز اعمال کنید. پرسنل نیز همواره میتوانند فیش حقوقی خود را مشاهده کنند. از قابلیت های دیگر نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو میتوانیم به تهیه دیسکت بیمه و مالیات، تعریف عوامل دلخواه و کسورات و قابلیت اتصال به نرم افزاز حضور و غیاب فینتو اشاره کنیم. برای 30 روز استفاده کاملا رایگان از نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو میتوانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید و رسیدگی به همه امور مربوط به حقوق و دستمزد کسب و کار خود را با نرم افزار فینتو آغاز کنید:

 

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا