تنخواه گردان و نرم افزار تنخواه گردان آنلاین
اصطلاح تنخواه گردان در شرکت های مختلف به افرادی اطلاق می گردد که معمولا مدیر شرکت برای کنترل هزینه هایی جزئی، وجه نقد و هزینه ای را در اختیار فردی مطمئن قرار می دهد تا وی هزینه هایی که در پیشبرد کارهای مربوط به شرکت است را به وسیله وجه نقد اعمال نماید. به این افراد تنخواه دار و به انجام کلی این فرآیند تنخواه یا تنخواه گردان اطلاق می گردد. نرم افزار تنخواه گردان آنلاین تمامی این حساب ها را دریافت و بررسی می کند. مدیر شرکت می تواند از میان کارکنان خود فردی مطمئن و دلسوز را برای اجرای این فرآیند برگزیند. فرد انتخاب شده باید در برابر حساب تنخواه گردان مسئول باشد چرا که از وی تضمین لازم دریافت شده است تا فعالیت خود را بدون هیچ گونه کوتاهی انجام دهد و با ارائه فاکتورهایی از انواع خریدهای مربوط به شرکت، اعتماد مدیر شرکت را جلب نماید. میزان تنخواه گردان یا هزینه ای که به تنخواه دار داده می شود، به دو گونه هزینه ثابت و متغییر می باشد.
هدف از ایجاد نرم افزار تنخواه گردان آنلاین
نرم افزار تنخواه گردان آنلاین با توجه به هزینه های جزئی آن ها برای اهداف زیر صورت می پذیرد:
- روشی سریع و آسان برای پرداخت مخارج جزئی
استفاده از نرم افزار مدیریت تنخواه آنلاین در بسیاری از مواقع که دسترسی به بانک وجود ندارد و شرایط پرداخت هزینه ها می بایست خیلی سریع صورت پذیرد، سیستم مدیریت آنلاین می تواند در این مواقع روشی آسان و سریع باشد که در تسریع پرداخت هزینه ها کمک حال شرکت باشد.
- کاهش حجم عملیات پرداخت های نقد و بانک
در صورت پرداخت هزینه های شرکت از طریق صندوق مالی یا بانک با توجه به اینکه حجم تعداد پرداختی ها بالاست همین امر سبب کندی در روند پرداخت هزینه و روند رو به رشد حجم عملیات حسابداری خواهد شد.
- افزایش کنترل وجوه نقدی
بهره مندی از نرم افزار تنخواه گردان آنلاین سبب کنترل رو به افزون وجوه نقدی می گردد.
مشخصه های نرم افزار تنخواه گردان آنلاین
با توجه به نیاز ضروری شرکت ها به نرم افزار کنترل تنخواه آنلاین این نرم افزار توانسته است با مشخصاتی که در زیر می آید، جای خود را در شرکت ها باز کند و امروزه استفاده از آن در اکثر شرکت ها فراتر از گذشته گشته است. مشخصه های نرم افزار مدیریت تنخواه آنلاین عبارتند از:
- تعریف واحد ها و معاونت های شرکت
- تعریف پرسنل هر واحد
- تعریف انواع کالاها و گروه بندی آنها
- اختصاص دادن تنخواه به پرسنل مربوطه
- ثبت فاکتور توسط تنخواه دار و جزئیات آنها در سیستم
- امکان تایید فاکتورها توسط مدیر شرکت
- محاسبه تنخواه باقی مانده هر شخص
- امکان تایید فاکتورها و اسناد توسط مسئول حسابداری یا امور مالی
امکانات و مزایای سیستم تنخواه گردان آنلاین
سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری به کاربر این امکان را می دهد که از هرکجا و در هر زمان و با هر دستگاهی که در دسترسش است به راحتی امور خود را رسیدگی کند.
یکی از مزایای بزرگی که سیستم های ابری نسبت به سیستم های سنتی دارند این است که کاربران هزینه اضافی برای خرید سختافزار و نرمافزار و خدمات نمیپردازند و هزینه ای بابت خرید تجهیزات نیز نخواهند پرداخت. همچنین تعرفه های پایین و منعطف دغدغه های مالی کسب و کار ها برای تهیه نرم افزار های حسابداری را مرتفع میکند.
از دیگر مزیت های استفاده از سیستم های رایانش های ابری میتوان به کم شدن احتمال از دست رفتن اطلاعات به دلیل خرابی سخت افزار اشاره کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل یک نوسان برق ساده و یا صدمه دیدن سخت افزار تمامی اطلاعات شما ازبین برود. باید گفت در سیستم های ابری این مشکلات تقریبا به صفر می رسد.
فینتو همچنین برای حفظ اطلاعات مالی کاربران اقدام به رمزنگاری آن ها کرده و با بهره گیری از بستر های مناسب و بکارگیری روش های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی کاربرانش را حفظ میکند.
سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو به مدیر و کارمند کمک می کند تا از مشکلات و خطاهایی که در سیستم سنتی و فرم های تنخواه به وجود می آمد جلوگیری کنند و کارمند بتواند گزارشی کامل را به مدیر خود بدهد. با تنخواه گردان فینتو مدیر می تواند به صورت آنلاین مشاهده کند که چقدر از تنخواه کارمندش باقی مانده و همچنین این سیستم برای مشکلاتی دیگر همچون از دست رفتن بایگانی ، برآورد هزینه و مشکلات تاخیر در تایید تنخواه گزینه بسیار مناسبی است.
علاوه بر مزیتهایی همچون امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ، به روز رسانی خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزار ، یکی دیگر از ویژگی های خوب سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو داشتن یک ماه مهلت تست رایگان است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید.
نرم افزار فینتو دارای مزایای خاص و ویژه ای است که با سیستم فینتو نیز قابل تطبیق است. در این بین می توان به موارد زیر اشاره ورزید:
- امکان تعریف و مدیریت چندین دبیر خانه و شرکت مختلف با ضریب ایمنی بالا و کاربری آسان
- ساخت الگوی نامه ها طبق استاندارد تعریف شده سازمان بدون هیچ گونه محدودیتی
- ثبت و ضبط نمودن و کنترل گردش مالی شرکت بصورت آنلاین
- اعمال مهلت در راستای مبادرت ورزیدن به نامه های ارجاعی و شکل گیری کارتابل و پیگیری نامه ها
- امکان ایجاد کارتابل برای هر کاربر و مدیریت انواع اطلاعات شامل نامه ها و فرم های اداری
- بهره مندی از وجود تایپ و ویرایش نامه ها و قابلیت تعریف امضاء در راستای تأیید نامه ها
- دریافت تمامی گزارش های کمی و کیفی از نامه ها و گردش آن ها در سازمان
- آرشیو و بایگانی مدارک و پرونده ها
- امکان برقراری ارتباط نرم افزار تنخواه گردان آنلاین با سایر نرم افزارهای آنلاین دیگر
- ایجاد بی نهایت تنخواه گردانی همزمان
- امکان درج تصویر بر روی هر فاکتور
- گزارش گیری در بازه های زمانی متفاوت
- دریافت فایل پی دی اف از گزارشات
- امکان اشتراک گذاری تمامی دریافت ها و پرداخت ها با فرمت پی دی اف و یا چاپ آنها
- کنسول مدیریتی سیستم
- تعریف تنخواه دار و برآورد هزینه
- اطلاع لحظه ای و آنلاین از هزینه های اعمال شده
- مشاهده و اطلاع از میزان تنخواه باقی مانده هر شخص در سیستم
- دریافت اسناد حسابدار