چرا از دید وارن بافت پول نقد بهتر است؟

چرا از دید وارن بافت پول نقد بهتر است

اگر وارن بافت وارد فروشگاه یا رستورانی شود ، وی همیشه برای خریدهای خود به صورت نقدی حساب می کند. بافت ، که بیش از 88 میلیارد دلار ثروت دارد ، می گوید: “من یک کارت اکسپرس دارم که در سال 1964 آن را گرفته ام.” “اما 98 درصد از خریدهایم را نقدی حساب می کنم . اگر در رستوران هستم ، همیشه پول نقد می پردازم. ”
در واقع ، او می گوید که همیشه تقریباً 400 دلار با خود دارد و از آن خرج می کند.اما چرا ؟ آیا دلیل این است که او از کارتهای اعتباری می ترسد؟ آیا او نگرانی های امنیتی دارد؟ و یا او از مجازاتهای مالیاتی اجتناب می کند؟
در واقع دلیلش این است که  ، از نظر بافت ، پرداخت پول نقد “ساده تر است”.

مطلب پیشنهادی:
شش جمله که هیچ وقت از انسان های موفق به گوشتان نمی خورد

با این حال این تفکر بسیار در اقلیت است زیرا هر ساله تعداد کم و کمتر مردم هنگام خرید ، پول نقد می پردازند. در حقیقت ، براساس بررسی های بانکی ایالات متحده در سال 2017 از 2،000 آمریکایی ، فقط حدود نیمی از آنها پول نقد حمل می کنند. در بین افرادی که پول نقد دارند ، تقریبا نیمی از آنها می گویند که پولشان کمتر از 20 دلار است و 76 درصد می گویند که کمتر از 50 دلار است. مطمئنا تعداد آمریکایی هایی که پول نقد ندارند ، از آن زمان به احتمال زیاد افزایش یافته است.
تقریبا 20 سال پیش پول نقد همه چیز بود و با گذشت زمان و رسیدن به امروز کم کم پول نقد دارد از بین می رود. در واقع ما در یک دوره انتقال قرار داریم.
اگر در سال 2020 مشاغل کوچک را اداره می کنید ، هیچ یک از اینها مهم نیست و بالاجبار باید به صورت آنلاین وجه دریافت کنید. چرا؟
چون می خواهید فروش کنید. و آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مشتری را از خود دور کنید. زیرا آنها انتخاب می کنند که چگونه پرداخت کنند.
همه ما گاها دیده ایم که بعضی کسب و کارها پول نقد قبول نمی کنند و یا بعضی دیگر بدون پول نقد نمی توانند کار کنند و عملا هر دوی آنها ممکن است باعث از دست دادن مشتری خود شوند.
چرا از دید وارن بافت پول نقد بهتر است؟

مهم نگه داشتن مشتری است

در این دوران نمی توانید بگویید چه کسی درست می گوید و یا کدام کار درست است. شما برای کسب و کارتان باید با مردم راه بیایید. مصرف کنندگان امروزی همه این ترجیح را دارند که چگونه می خواهند هزینه خرید خود را بپردازند. برخی مانند بافت ، ترجیح می دهند از پول نقد استفاده کنند. دیگران کارتهای اعتباری را دوست دارند. پرداخت های موبایلی هم که روز به روز محبوب تر می شوند و از طرفی ما از آینده خبر نداریم . ممکن است تا چند وقت دیگر با ارزهای دیجیتال که این روزها شاید بی ثبات به نظر برسد مجبور به پرداخت هزینه ها شویم. هیچ کس از آینده خبر ندارد.
مهم نیست که صاحب یک رستوران باشید یا یک بازرگان. وظیفه شما این است که بستری را آماده کنید که مشتریان از هر طریقی که راحت بودند پرداختشان را انجام دهند. اگر به کسب و کارهای موفق چه آنلاین و چه حضوری نگاه کنید خواهید دید که یکی از نقاط قوتشان توجه کردن به روش پرداخت توسط مشتری است و برای راحت بودن مشتری حتی حاضر می شوند هزینه هایی بیشتر از حد انتظار بپردازند. این انتخاب مشتری است و شما نمی توانید تنها به دلیل اینکه وارن بافت دوست دارد پول نقد پرداخت کند به او سرویس ندهید. حداقل تا زمانی که مانند او 88 میلیارد دلار ثروت دارید.

فینتو:

مالیات حقوق یکی از مباحث مهمی است که کسب و کارها با آن دست و پنجه نرم می کنند.مقوله مالیات به قدری مهم است که می تواند موجب شکست و نابودی یک کسب و کار گردد و از طرفی می توان با بهره گیری از یک حسابدار خبره کمترین میزان مالیات را پرداخت آن هم کاملا قانونی.

فینتو یک حسابدار خبره است که می تواند علاوه بر محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان شما به صورت آنلاین، دیسکت بیمه و مالیات آنها را نیز تهیه کند.

با فینتو می توانید یک حسابدار برای چندین شرکت و بی نهایت پرسنل داشته باشید آن هم با کمترین تعرفه و صرف کمترین زمان ممکن، چراکه با حداقل دانش حسابداری نیز می شود از آن استفاده نمود.ثبت نام کنید و لذت ببرید.

سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو
اشتراک گذاری:

1 در مورد “چرا از دید وارن بافت پول نقد بهتر است؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا