سه راه برای تقویت رابطه با کارمندان

سه راه برای تقویت رابطه با کارمندان

مطالعات نشان می دهد که کمتر از نیمی از کارمندان عاشق کارشان هستند و واقعا کار می کنند. کارمندانی که روحیه کاری خود را از دست داده اند منجر به از دست رفتن درآمد ، تضعیف گردش مالی و کاهش روحیه کل مجموعه می شوند. برای برای تقویت رابطه با کارمندان ، سه راه حل وجود دارد که می توانید انجام دهید.

به کارمندان نشان دهید که اهمیت دارند

همه می خواهند بدانند كه مشاركت هایشان در محل كار دیده شده است و ارزش کار آنها مشخص است. وقتی دستاوردهای کارمندان تشخیص داده نشوند ، تعامل کاهش و در نهایت بازدهی نیز کاهش می یابد.
برای تصحیح این مسئله ، “تشکر از یک کار خوب انجام شده”  نقطه شروع خوبی خواهد بود. به سادگی کاری که کارمندتان انجام داده را بازگو کنید ، همین نکته باعث افزایش تعامل خواهد شد. روش های بسیاری برای تقویت رابطه با  کارمندان وجود دارد که هم به صورت گروهی و هم به صورت فردی هستند که یکی از روشهای بسیار خوب این است که ، به کارمندمان نشان دهیم برای ما ارزمند است.

مطلب پیشنهادی: موارد مهم در استخدام افراد که باید به آن دقت کنید

به کارمندان نشان دهید که به آنها اعتماد دارید

وقتی به کارمندان اعتماد کنید کارها راحتتر انجام می شود و شما هم کمتر از قبل نیاز به نظارت بر امور خواهید داشت. هنگامی که کارمندان بدانند که مدیرشان به آنها اعتماد دارد ، تلاش بیشتری می کنند و بیشتر از حد انتظارتان کار می کنند.
یکی از بهترین راه ها این است که ، وقت خود را به جلسات با کارمندان ، چه به صورت جداگانه و چه به صورت گروه اختصاص دهید . در صورت امکان ، این کار را بصورت حضوری انجام دهید ، اما اگر کارمندانتان در چندین مکان هستند، می توان جلسات را با تماس تصویری انجام داد. این جلسات باعث می شود تا کارمندان دغدغه های ذهنی خود را به شما انتقال دهند و کم کم با شما احساس صمیمیت بیشتری کنند.

مطلب پیشنهادی: چگونگی ایجاد رقابت سالم بین کارمندان

نظرات خود را از کارمندان بخواهید.

بهترین رهبران از ایده های همه کارمندان خود استقبال می کنند. مشارکت زمانی افزایش می یابد که کارمندان تشویق می شوند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند و با پیشنهادهایی برای ایجاد پیشرفت درگیر شوند.
کارمندان کسانی هستند که زودتر از مدیران با مشکلات روبرو هستند ، بنابراین آنها می توانند دیدگاه متفاوتی از مدیرانی که این مشکل را از بیرون جستجو می کنند ارائه دهند. اجازه دادن به همه برای اشتراک گذاشتن ایده های خود بدان معنی است که شما می توانید راه حل های بیشتری داشته باشید.
نتیجه نهایی این است به کارمندان خود نشان دهید که برایتان اهمیت دارند و برای آنها ارزش قائل هستید ، از همین راه می توانید تعامل خود را با کارمندان بهبود بخشید

فینتو:

فینتو یک سیستم آنلاین برای محاسبه حقوق و دستمزد می باشد.با این سیستم شما به سادگی قادر خواهید بود تا حقوق و دستمزد کارکنان خود را با صرف کمترین زمان و پرداخت کمترین تعرفه ها،محاسبه کنید و فیش حقوقی چاپ کنید. همچنین در سیستم حقوق و دستمزد فینتو می توانید دیسکت بیمه، مالیات و بانک را به سادگی در یافت کنید.منتظر چی هستید! ثبت نام کنید و لذت ببرید.
نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا