چند نکته مدیریت سرمایه برای کارآفرینان

چند نکته مدیریت سرمایه برای کارآفرینان

کارآفرینان در شرایط سختی مانند این دوران در مدیریت سرمایه با مشکلات زیادی روبرو هستند که تهدید کننده ثبات مالی شرکتشان است. بسیاری از مشاغل در سراسر جهان به دلیل فاصله گذاری اجتماعی متوقف شده اند که احتمالاً بسیاری از آنها به طور دائم تعطیل خواهند شد. کارآفرینان و صاحبان مشاغل نوپا که به دنبال جلوگیری از این سرنوشت هستند باید پول خود را با دقت مدیریت كنند ، زیرا عدم رعایت دقیق مالی در حال حاضر یك بلیط یك طرفه برای ورشكستگی است.
به جای آنکه فقط بشینید تا شرایط تغییر کند ، بهتر است خودتان نیز دست به کار شوید. در این مطلب با هم به چند نکته خواهیم پرداخت که در این دوران سخت کمکتان خواهد کرد.

از معافیت مالیاتی استفاده کنید

یکی از مسائل مهم مدیریت سرمایه را می توان پرداخت مالیات شمرد که بسیاری از مدیران کسب و کار به دلیل دانش نا کافی در زمینه حسابداری معمولا مشکلات زیادی با مبحث مالیات دارند. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با یک مشاور مالی صحبت کنید تا راه هایی که برای شما در معافیت از مالیات وجود دارد را نشان دهد.

همچنین برای مطالعه بیشتر درباره این موضوع می توانید به مطلب زیر مراجعه کنید:

چگونه به صورت قانونی مالیات کمتری پرداخت کنیم؟

 

برای آینده خود سرمایه گذاری کنید

معمولا افرادی که می خواهند آینده مالی مطمئنی داشته باشند و مدیریت سرمایه خوبی انجام می دهند تمام دارایی خود را یک جا سرمایه گذاری نمی کنند و  به اصطلاح تمام تخم مرغهای خود را درون یک سبد نمی چینند.
سعی کنید همیشه علاوه بر اینکه بر روی پروژه خود سرمایه گذاری میکنید، برای اطمینان خاطر بیشتر پولتان را در پروژه ها و یا مکانهای دیگر نیز سرمایه گذاری کنید.
وظیفه شما به عنوان یک کار آفرین ، دستیابی به رونق تجاری  و مدیریت سرمایه خودتان است. تنها راه مطمئن برای انجام این کار ، ایجاد سبد متنوعی از دارایی است که به شما کمک می کند تا در مواقع آشفتگی اقتصادی ، کسب و کارتان روی پای خود بماند.
همچنین می توانید این سرمایه گذاری را بر روی کارمندان و افراد خود بگذارید. این به معنی آموزش در محل کار است ، که بسیاری از کارآفرینان با آن آشنا هستند که باعث می شود کارکنان شما علاوه بر داشتن رفاه شخصی ، در کنار شرکت شما رشد کنند. با گذشت زمان به این موضوع پی خواهید برد که منابع انسانی قابل اعتماد مهمترین سرمایه هر کسب و کاری است.

از رسانه های دیجیتالی خود درآمد کسب کنید

اگر یک وب سایت محبوب دارید که مردم به آن سر می زنند ، می توانید از تبلیغات در آن درآمد کسب کنید. اگر در شبکه های اجتماعی حسابی دارید که به خوبی دنبال می شوند نیز می توانید به ابزار بازاریابی تبدیلشان کنید که باعث افزایش فروش تجارتتان خواهد شد . کارآفرینانی که بر روی رسانه های دیجیتا سرمایه گذاری نمی کنند قطعا در آینده ضربه ای سنگین خواهند خورد.
تکنیک های مختلف زیادی برای کسب درآمد از یک وب سایت وجود دارد ، زیرا هیچ شغلی نمی تواند مستقیماً مدل دیگری را کپی کند. از تبادل اطلاعات با وب سایتها و کسب و کارهای دیگر گرفته تا تبلیغات و رپورتاژ همه و همه روشهایی هستن که هیچ یک از آنها نه تنها مانع پیشرفت کسب و کارتان نمی شود بلکه باعث رشد شما نیز خواهد شد.
 

روی آوردن به فناوری بدون هزینه زیاد

دائما به کارآفرینان گفته می شود که با روی آوردن به فناوری های جدید کارشان آسوده تر خواهد شد و همچنین خواهند توانست در تجارت موفق شوند. اما متاسفانه به دلیل آگاهی و دانش کم بعضی کار آفرینان ، آنها تصور می کنند که برای چنین حرکتی باید هزینه بسیار زیادی را صرف کنند. اگر کمی تحقیق کنید و با چند متخصص مشورت کنید متوجه خواهید شد که فناوری ها معمولا هزینه کمتری را برای شما نسبت به راه هایی که قبلا می رفتید دارند و به شما در مدیریت سرمایه بسیار کمک خواهند کرد .
به عنوان مثال ما در فینتو نسبت به سیستم های قدیمی مبلغی بسیار ناچیز تر دریافت می کنیم و همان خدماتی را ک شما می خواهید ارائه می دهیم.

معرفی فینتو

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که به خاطر یکسری از مشکلات نتونید به محل کار برید یا برای مثال خارج از ساعت کاری باید گزارشی رو آماده کنید تا برای مدیرتون که داخل جلسه است ارسال کنید.
و یا اینکه به دلیل نوسانات برق برای سیستم داخل شرکتتون مشکل پیش اومده و تقریبا همه اطلاعاتتون از بین رفته.
همه این اتفاقات و صدها مسائل دیگه باعث شدن تا کم کم نرم افزار های سنتی و یا به اصطلاح local جای خودشون رو به سیستم های ابری بدن که از لحاظ امنیت و دسترسی به مراتب قوی تر هستند.
ما در فینتو با بهره گیری از آخرین دانش روز فناوری اطلاعات تونستیم یک نرم افزار حقوق و دستمزد ابری بسیار قوی طراحی و عرضه کنیم تا شما دوستان بتونید به راحتی از هرکجا و با هر دستگاهی کارهاتون رو انجام بدید.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو
 

اشتراک گذاری:

1 در مورد “چند نکته مدیریت سرمایه برای کارآفرینان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا