قابلیت‌های نرم افزار تنخواه‌ گردان آنلاین فینتو و نحوه کار با آن

قابلیت‌های نرم افزار تنخواه‌ گردان آنلاین فینتو و نحوه کار با آن

قبل اینکه در مورد نرم افزار تنخواه‌ گردان آنلاین فینتو بحث کنیم، لازم است تا تعریف کوچکی از تنخواه و تنخواه گردان را بگوییم.
در اکثر شرکت‌ها، شخصی به نام تنخواه‌دار وجود دارد که معمولا مدیر شرکت برای کنترل هزینه های جزئی، وجه نقد و هزینه ای را در اختیارش قرار می دهد تا وی هزینه هایی که در پیشبرد کارهای مربوط به شرکت است را به وسیله وجه نقد اعمال نماید.
حال اگر قصد داشته باشیم تا در شرکتمان به صورت سنتی حساب‌های تنخواه را کنترل کنیم، علاوه بر اینکه بسیار زمان بر خواهد است امکان بروز خطا نیز بسیار بالاست.

مزایای دیگر استفاده نرم افزار تنخواه گردان

استفاده از نرم افزار‌های تنخواه گردان روشی آسان برای پرداخت مخارج جزئی است که باعث افزایش سرعت کار می‌شود. همچنین عملیات پرداخت های مختلف با استفاده از این نرم افزار راحتتر خواهد بود و تعداد انتقالات بانکی را کاهش می‌دهد این موضوع در محاسبات و گزارشات بسیار کار را آسان می‌کند.

چرا نرم افزار تنخواه‌ گردان آنلاین فینتو

سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو علاوه بر اینکه تمام قابلیت‌های یک نرم افزار تنخواه گردان را دارد، با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری به کاربر این امکان را می دهد که از هرکجا و در هر زمان و با هر دستگاهی که در دسترسش است به راحتی امور خود را رسیدگی کند و هزینه اضافی برای خرید سخت‌افزار و نرم‌افزار و خدمات نپردازد.
علاوه بر مزیتهایی همچون امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ، به روز رسانی خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزار ، یکی دیگر از ویژگی های خوب سیستم تنخواه گردان آنلاین فینتو داشتن یک ماه مهلت تست رایگان است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید.

روش کار با نرم افزار تنخواه‌ گردان آنلاین فینتو

با وارد شدن به وب سایت فینتو، در بالای صفحه و سمت چپ گزینه‌های ورود و ثبت نام را مشاهده خواهید کرد. پس از انجام ثبت نام و وارد شدن به صفحه ورود، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به پنل فینتو دسترسی پیدا خواهید کرد.

با ورود به این صفحه شما گزارشی اجمالی از هزینه های ماه جاری و میزان هزینه های تنخواه داری را مشاهده خواهید کرد .همچنین در سمت راست تصویر منوی داشبورد شما قرار دارد و می‌توانید از طریق آن عملیات‌های مختلف خود را انجام دهید.

حتما بخوانید: کنترل تنخواه

ثبت تنخواه دار

برای ثبت تنخواه دار ابتدا از قسمت تنخواه دار، گزینه ثبت تنخواه دار را انتخاب می کنید. پس با ورود به این گزینه و از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز می توانید تنخواه دار جدید را ثبت کنید.
ثبت تنخواه دار
بخش بعدی در قسمت تنخواه دارها، لیست تنخواه داران است. در این بخش علاوه بر مشاهده اسامی تنخواه داران خود، چند گزینه مختلف برای تنخواه داران شما وجود دارد که شامل انتقال وجه، وضعیت و عملیات می‌باشد.
ممکن است شما بخواهید پس از مدتی دسترسی یکی از کارمندان خود را ببندید که با استفاده گزینه وضعیت امکان پذیر خواد بود.
همچنین با گزینه انتقال وجه در جلوی هر تنخواه‌ دار، شما می‌توانید میزان مبلغی را که به شخص مورد نظر برای تنخواه واگذار کرده اید، مشخص کنید و گزارشات این بخش را در گزینه تراکنش‌ها مالی ملاحظه کنید.
ثبت تنخواه دار-2

ثبت فاکتور و درخواست ها

گزینه بعدی که در منو وجود دارد درخواست ها است. این گزینه به دو بخش لیست درخواست ها و ثبت درخواست جدید تقسیم می‌شود.
گزینه لیست درخواست‌ها در اصل مواردی هستند که کارمندان شما ثبت کرده اند و شما باید آنها را مورد بررسی قرار دهید و آنها را تایید یا رد کنید.
در بخش ثبت درخواست‌ها نیز این امکان ایجاد شده است که اگر کارمند شما هزینه‌ای را به صورت حضوری به شما داد، می‌توانید آن را با فایل‌های ضمیمه ثبت کنید. نکته ثبت دستی این است که فاکتور به طور مستقیم در بخش تایید شده ها قرار می‌گیرد.

مرکز هزینه ها

ممکن است شما در شرکت خود چند بخش مختلف داشته باید که نیازمند هزینه های گوناگون هستند. مانند آبدارخانه ، حراست و …. که برای آنها تنخواه دار باید اقلام مورد نیاز این بخش‌ها را تامین کند. پس شما مراکز هزینه را با نام‌های دلخواه ایجاد می‌کنید و سپس تنخواه دار بسته به این که برای کدامیک از مراکز خرید خود را انجام داده است آن را در درخواستش مشخص می‌‌کند.
برای مثال ممکن است یک بار تنخواه دار برای آبدارخانه و چند روز بعد برای حراست چای بخرد. با مشخص کردن مرکز هزینه شما به راحتی متوجه خواهید شد که چرا 2 بار چای خریدار شده است.
مرکز هزینه ها

گزارشات

با انتخاب بخش گزارشات نیز شما قادر به گزارش گیری در یک دوره خاص، برای محصولات یا خدمات مورد نظر و یا فردی خاص خواهید بود. همچنین با انتخاب دریافت سند گزارشات در سمت راست بالای تصویر می‌توانید از گزارش خود برای کامپیوترتان خروجی بگیرید.
گزارشات
گزینه آخر نیز تراکنش مالی است. این گزینه به شما تمام تراکنش‌های مالیتان اعم از انتقال به حساب تنخواه دار ها و هزینه های تنخواه انجام شده را نشان می‌دهد.

روش کار با قسمت تنخواه داران

شما می توانید به جای اینکه حسابهای تنخواه را خودتان وارد سیستم کنید، یک حساب کاربری در اختیار کارمندان خود قرار دهید تا آنها پس از هر تراکنش خودشان اسناد مورد نیاز را ثبت کنند و شما آن را تایید کنید.
برای این منظور می بایست کارمند شما وارد پنل خود شود که ابتدا باید به وب سایت فینتو مراجعه کرده و در قسمت بالا سمت چپ بر روی دکمه ورود کلیک کند. سپس با کلیک بر روی ” بخش ورود پرسنل ” و وارد کردن شناسه و رمز عبور خود می‌توانید به تنخواه‌ داران وارد شوید.
در ابتدای ورود می‌توانید لیست درخواست‌های خود را مشاهده کنید که به سه دسته در دست بررسی، تایید شده و رد شده تقسیم می‌شود.همچنین در سمت راست تصویر منوی داشبورد را مشاهده کنید که شامل لیست درخواست‌ها، ثبت درخواست جدید و تراکنش مالی است.
تنخواه دار 1
در بخش درخواست‌ها شما اطلاعاتی را مانند تصویر بالا مشاهده می‌کنید. در بخش تایید شده می‌توانید فاکتور‌ها و درخواست‌های پیشین خود که مورد تایید مدیر قرار گرفته را مشاهده کنید.
همچنین با ورود به قسمت در دست بررسی ، علاوه بر مشاهده درخواست‌هایی که هنوز مدیر مورد بررسی قرار نداده، امکان ویراش، حذف و یا ثبت درخواست جدید را دارید.
با ورود به قسمت ثبت درخواست جدید از صفحه بالا یا منوی سمت راست تصویر، وارد صفحه زیر خواهید شد که دارای امکان وارد کردن نام محصول خریداری شده، نام مرکز هزینه ( که در اصل بخشی از شرکت است که کالا را برای خریداری نموده‌اید)، مبلغ به ریال، تاریخ فاکتور و همچنین تصاویر و توضیحات را دارید.
تنخواه دار 2
در قسمت بعدی منوی سمت راست گزینه تراکنش‌ مالی وجود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید تراکنش‌های انجام شده خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید.

معرفی آسان‌ترین راه انجام حسابداری تنخواه گردان

تنخواه دار می تواند وظایف خود را به صورت دستی انجام دهد که طبیعتا امکان خطا، گم شدن فاکتور ها و مشکلات دیگری را به همراه خواهد داشت.برای رفع این قبیل مشکلات و سرعت بخشیدن به امور، تنخواه دار می تواند از یک نرم افزار آنلاین تنخواه استفاده کند.فینتو یک نرم افزار آنلاین در این زمینه می باشد که مزایای آن را در زیر می بینید.

نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو دارای مزایای خاص و ویژه ای است که با سیستم فینتو نیز قابل تطبیق است. در این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعریف تنخواه دار و مرکز هزینه
  • امکان تایید فاکتور توسط مدیر

  • اطلاع در لحظه مدیر از هزینه ها

  • ثبت فاکتور توسط تنخواه دار

  • مشاهده تنخواه باقی مانده هر شخص

  • گزارش گیری و دریافت اسناد حسابداری

نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

3 در مورد “قابلیت‌های نرم افزار تنخواه‌ گردان آنلاین فینتو و نحوه کار با آن”

  1. دوست عزیز همه سیستم های فینتو 1ماه رایگان داره
    خیلی خوبه
    میتونین تست کنید و از امکاناتش لذت ببرین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا