با تبدیل شدن به یک مدیر انعطاف پذیر ، به تجارت خود کمک کنید

با تبدیل شدن به یک مدیر انعطاف پذیر، به تجارت خود کمک کنید

مدیر انعطاف پذیر کیست و چگونه می توان به آن تبدیل شد؟ ویژگی های بسیاری وجود دارد که یک رهبر عالی را تشکیل می دهد، اما ویژگی هایی که در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم، انعطاف پذیری احساسی است، یا توانایی تطبیق سریع با شرایط و بحران های پر استرس. به دلیل اینکه خطوط زندگی شخصی و کاری بیش از هر زمان دیگر تیره و تار شده است، انعطاف پذیری عاطفی را به یک مهارت کرده است.

چرا انعطاف‌پذیری عاطفی در کار بسیار حیاتی است؟

انعطاف پذیری عاطفی تنها یک مهارت برای پیشرفت شخصی نیست. ثابت شده است که عامل مهمی در موفقیت کلی یک سازمان است.  بر اساس تحقیقات مرکز بهداشت روانی محل کارآمریکا ، مدیرانی که انعطاف پذیری خوبی در میان تیم خود ایجاد می کنند،  می توانند بهره وری را افزایش داده، هزینه های بهداشتی را کاهش دهند و استرس محل کار را کاهش دهند.
تعداد کمی از افراد با انعطاف پذیری احساسی به عنوان مهارت برتر به دنیا می ﺁیند. خوشبختانه، مثل هر مهارت دیگر ، میتوان با اراده و تمرین آن را پیشرفت داد. از طریق مدیریت انعطاف پذیر، شما می توانید اعضای تیم را ﺁموزش دهید و تشویق کنید که انعطاف پذیری خود را در محل کار افزایش دهند.

انعطاف‌پذیری با هوشیاری ﺁغاز می‌شود

آخرین تحقیقات بر روی یک سازمان بزرگ در امریکا نشان داده است که همه چیز با هشیاری شروع می شود. برخی از خصوصیات مدیر انعطاف پذیر عبارتند از:
・ مدیریت مؤثر تغییرات
・ تأمل بر افکار، رفتارها
・ تمرکز بر سلامت، انرژی و استقامت
・ یافتن توازن سالم بین بصیرت و تفکر منطقی
مهم است به خاطر داشته باشیم که رهبران متفکر و انعطاف‌پذیر تنها بر رفاه دیگران تمرکز نمی‌کنند. ﺁنان همچنین برای خود دلسوزی عمیق نشان می‌دهند.

حتما بخوانید: چگونه از مدیر به یک رهبر موثر تبدیل شویم؟

مرحله گم شده: خودتان ر فراموش نکنید

برای این که مدیر انعطاف پذیری شوید, باید خود را کنترل کنید و به نیازهای خودتان رسیدگی کنید تا بتوانید به طور موثر از یک سازمان کامل حمایت کنید. وقتی این تغییر ذهنیت را پذیرفتید، می‌توانید برای خود و سازمانتان انعطاف‌پذیری بیشتری ایجاد کنید.

نکات مفید برای تبدیل شدن به یک مدیر انعطاف پذیرتر

برای حمایت از شما در رهبری یک سازمان موفق در زمان‌های سخت، ما فهرستی از چهار عمل مفید را تهیه کرده‌ایم که به اعتقاد ما، برای تبدیل شدن به یک مدیر انعطاف‌پذیر کلیدی هستند که نمونه هایی از آنها را در اینجا عنوان خواهم کرد :
در ابتدا قدردانی را تمرین کنید. هر هفته با یک تمرین قدردانی شروع کنید. حال چه با یکی از همکارانتان صحبت کنید و چه یادداشت‌هایی برای قدردانی‌تان بنویسید و نگه دارید، می‌توانید با تمرکز بر نکات مثبت، خود را انعطاف‌پذیرتر سازید.
دوم اینکه با افرادتان در محل کار ایده هایتان را در میان بگذارید. چه در دفتر کار باشد چه در محیط کارگاهی، تیم‌های خود را با مشورت کردن به یکدیگر نزدیک کنید. این کار خلاقیت را تشویق می کند و به کارکنان اجازه می دهد نظراتشان را در مورد امور مختلف بیان کنند.
سوین نکته این است که، به عنوان یک مدیر انعطاف پذیر هدف شرکت خود را تعیین کنید. اگر تیم های شما به ماموریت های شرکت آگاه نباشند، سطوح انگیزه به طور اجتناب ناپذیری کاهش خواهند یافت.همینطور به کارکنان یادﺁوری کنید که در کمک به پیشبرد این مأموریت ها ارزشمند هستند و نقش مهمی دارند.
و در آخر،  مواظب نفس کشیدنتان باشید. این یک نکته ساده است که شما می توانید در هر زمان و هر مکان تمرین کنید. اگر تنفس شما سطحی شد، لحظه‌ای به خودتان فرصت دهید و سعی کنید نفس‌هایتان را عمیق‌تر کنید. این کار می‌تواند فورا هر گونه ترس و اضطراب را تسکین دهد تا بتوانید روزتان را بدون اضطراب و نگرانی‌ها ادامه دهید.
فینتو:
فینتو یک سیستم آنلاین برای محاسبه حقوق و دستمزد می باشد.با این سیستم شما به سادگی قادر خواهید بود تا حقوق و دستمزد کارکنان خود را با صرف کمترین زمان و پرداخت کمترین تعرفه ها،محاسبه کنید و فیش حقوقی چاپ کنید. همچنین در سیستم حقوق و دستمزد فینتو می توانید دیسکت بیمه، مالیات و بانک را به سادگی در یافت کنید.منتظر چی هستید! ثبت نام کنید و لذت ببرید.
نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

1 در مورد “با تبدیل شدن به یک مدیر انعطاف پذیر ، به تجارت خود کمک کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا