چگونه اشکالات فرایند پرداخت حقوق و دستمزد را رفع کنیم؟

چگونه اشکالات فرایند پرداخت حقوق و دستمزد را رفع کنیم؟

وقتی صحبت از پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل شما می شود ، هرگز آنطور که به نظر می رسد ساده نیست. یک کارمند اضافه کار دارد ،چند کارمند در شیفت کاری به خصوص مثل شیفت شب قرار دارند، بعضی کارمندان نرخ حقوق و دستمزد متفاوتی دریافت می کنند و حتی ممکن است کارمندان در ثبت موارد مختلف اشتباه کرده باشند.
روز پرداخت حقوق و دستمزد ممکن است طاقت فرسا باشد و چالش زیادی با کارمندان خود داشته باشید.
قبول کنید که سیستم پرداخت حقوق و دستمزد شما دچار ایراد بوده  و باید در محاسبه حقوق و دستمزد تجدید نظر کنید.

پرداخت حقوق و دستمزد پیچیده است

به صورت تئوری ، حقوق و دستمزد ساده است. ساعات کار شده را با نرخ پرداخت ضرب کنید ، اعداد را برای تأمین مالی ارسال کنید و کارتان تمام است. واقعیت البته پیچیده تر است.
اول ، شما باید زمان حضور هر فرد را ضبط کنید. سپس  تاخیر، تعجیل، ماموریت و مرخصی ها را کنترل کنید. در جدول زمانی قرار داده و به تیم مالی اطلاع داده تا حقوق و دستمزد را با توجه به تعاریف و قوانین مربوطه محاسبه کند.
این روند می تواند سردرد جدی برای مشاغلی باشد که بسته به عواملی مانند مکان ، روز هفته ، ساعات کار و سن ، نرخ های متفاوتی را پرداخت می کنند و یا در بین کارمندانشان افراد دورکار، پاره وقت، دانشجو و یا شیفت در گردش وجود دارد.
اما در آخر کار باز هم مشکلات فیش حقوقی پیش می آید و پیگیری آنها دشوار است.

حتما بخوانید: پنج مقاله برای کمک به پیشرفت مهارت های مدیریتی

راه کار آسان کردن پرداخت حقوق و دستمزد

نکته اصلی این است که سیستم هایی را پیدا کنید که فرآیند را به طور دقیق برای شما اتوماتیک کنند. حقوق و دستمزد آسان با جدول های زمانی ساده شروع می شود. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید تا مشکلات سیستم پرداخت حقوق و دستمزد خود را برطرف کنید.

اجازه دهید کارمندانتان به شما کمک کنند

شما به سیستمی نیاز دارید که کارمندان بتوانند با استفاده از آن، علاوه بر اینکه تردد خود را ثبت می‌کنند آن را کنترل کرده و درخواست مرخصی، ماموریت و تغییرات لازم را به صورت سیستماتیک ثبت کنند. هرچه در این چرخه کم تر از کاغذ استفاده شود مطمئنا برای تیم منابع انسانی و مالی آسان تر خواهد بود.

ادغام سیستم حضور و غیاب با سیستم حقوق و دستمزد

ابزار زمانبندی شما باید به راحتی در سیستم های حقوق و دستمزد ادغام شود تا تنش کمتری میان تیم منابع انسانی و کارمندان امور مالی در شرکت ایجاد شود. سیستم حقوق و دستمزد باید بتواند به راحتی از خروجی دستگاه حضور و غیاب شما، حقوق کارمندان شما را محاسبه کند.
با استفاده از چنین سیستمی، تیم مالی و منابع انسانی زمان خود را صرف کنترل داده ها نخواهند کرد و تمرکز خود را بر روی موضوعات مهم تر قرار خواهند داد.

گزارش گیری منظم

سیستم شما باید قادر باشد که یک گزارش کامل به شما خروجی دهد. گزارشات باید به گونه‌ای باشند که علاوه بر کادر اداری، تمام کارمندان شما بتوانند کارکرد خود را مشاهده کرده و به راحتی فیش حقوقی خود را بررسی کنند.
چه یک کافی شاپ کوچک و چه یک رستوران بزرگ فروشگاهی را مدیریت کنید ، روند پرداخت حقوق و دستمزد شما با پیاده‌سازی موارد بالا ساده تر خواهد شد.
اما این سیستم را از کجا تهیه کنیم؟

اما این سیستم را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت فینتو ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری آنلاین است که با استفاده از خدمات آن می‌توانید روند حضور و غیاب و پرداخت حقوق و دستمزد خود را بسیار ساده تر انجام دهید.
سرویس های فینتو از تکنولوژی رایانش ابری استفاده می‌کنند که این امر باعث می‌شود تا قیمت محصولات فینتو بسیار مناسب‌تر از محصولات حقوق و دستمزد و حضور و غیاب سنتی برای مشتریان باشد.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو علاوه بر داشتن خصوصیات دیگر نرم افزار های بازار، چند ویژگی به خصوص دارد که آن را متمایز می کند.

کاربری آسان و رابط کاربری قوی

اغلب نرم افزار های داخل بازار پیچیدگی زیادی دارند و یک مدیر برای استفاده از آن به چالش کشیده می شود. اما فینتو با رابط کاربری قوی و دوستانه تجربه ای جدید را به شما خواهد داد.

دسترسی ازهر مکان با کمترین هزینه

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان ، هزینه های کمتر هم در مقایسه با سیستم های قدیمی دارد.

حتما بخوانید: حقوق و دستمزد هر سال بر چه اساسي مشخص مي شود؟

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

فینتو با استفاده از آخرین تکنولوژی، اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو را در اختیار کاربرانش قرار داده که بدون نیاز به به هیچ دستگاهی پرسنل شما میتوانند با حضور در موقعیت مکانی یا محدوده وای فای محل کار حضور خود را ثبت کنند. این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در سیستم های سنتی وجود نداشته است.
عدم نیاز به دستگاه حضورغیاب، مشاهده ورود و خروج پرسنل به صورت آنلاین، محاسبه میزان کارکرد پرسنل و… تنها بخشی از امکانات اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو است.

امکان اتصال نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد فینتو به یکدیگر

فینتو به تازگی ویژگی جدیدی را برای نرم افزار خود اضافه کرده است که کاربران می‌توانند به کمک آن سیستم حقوق و دستمزد و نرم افزار حضور و غیاب فینتو را به متصل کرده و از آن استفاده کنند.
تصور کنید که کارمند شما تردد خود را ثبت کرده و پس از آن نرم افزار حقوق و دستمزد شما به سادگی میزان حقوق و دستمزد کارمند را محاسبه می‌کند.
این ویژگی به مدیران کمک خواهد کرد تا به ساده ترین شکل ممکن میزان دستمزد پرسنل خود را محاسبه و مدیریت کنند.
علاوه بر موارد ذکر شده، سیستم‌های فینتو دارای مزیتهایی همچون امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ، به روز رسانی خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزار هستند و همچنین یکی دیگر از ویژگی های خوب نرم افزارهای آنلاین فینتو داشتن یک ماه مهلت تست رایگان است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید.
فینتو:
با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. با استفاده از این سیستم برای شرکت یا کسب و کار خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.
سامانه حضور و غیاب آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا