معرفی قابلیت ثبت چند محل کار در نرم افزار حضور و غیاب فینتو

معرفی قابلیت ثبت چند محل کار در نرم افزار حضور و غیاب فینتو

همه کسب و کارها برای کنترل بهره وری و مدیریت بهینه زمان نیاز به ثبت تردد و میزان حضور کارمندان خود دارند. تاکنون از دستگاه های حضور و غیاب برای ثبت ورود و خروج کارمندان در شرکت ها استفاده می‌شد اما امروزه که همه چیز در مسیر تغییر و پیشرفت قرار دارد،  نرم افزار های حضور و غیاب به علت راحتی و مزایای بیشتری که دارند به تدریج در حال کنار زدن دستگاه های فیزیکی حضور و غیاب هستند.

نرم افزار حضور و غیاب فینتو یکی از نرم افزارهای است که بخاطر امکانات منحصر به فردش، جایگاه ویژه ای در میان عموم پیدا کرده است. یکی از برتری‌های این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای موجود در این حیطه، امکان ثبت چند لوکیشن به عنوان محل کار است. شرکت هایی که چندین شعبه دارند با ثبت لوکیشن‌های مربوط به شعب خود در نرم افزار حضور و غیاب فینتو، می توانند به راحتی تردد کارمندان خود را به صورت متمرکز و فقط در یک نرم افزار، کنترل کنند.

مزیت‌های استفاده از ویژگی ثبت چند محل کار:

  1. یکی از مزیت های نرم افزار حضور و غیاب فینتو این است که هزینه‌ی کمتری نسبت به خرید یک دستگاه فیزیکی حضور غیاب دارد؛ اما علاوه بر آن، شما با استفاده از ویژگی ثبت چند محل کار، می توانید از هزینه های اضافی خرید چندین دستگاه حضور و غیاب برای شعبه های دیگرتان نیز جلوگیری کنید.
  2. در صورتی که از چند دستگاه حضور و غیاب برای شعب مختلفتان استفاده می‌کنید احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که هر یک از این دستگاه ها از اطلاعات تردد کارمندان به صورت جداگانه به شما خروجی می دهند. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب فینتو شما علاوه بر این که از یک نرم افزار برای همه ی شعبه های شرکت یا کسب و کارتان استفاده می کنید، می توانید از اطلاعات تردد کارمندانتان هم به صورت متمرکز خروجی بگیرید.
  3. فینتو برای ابراز حسن نیت خود، این شرایط را فراهم آورده تا کاربران بتوانند قبل از اقدام به خرید نرم افزار حضور و غیاب، به مدت 30 روز به صورت رایگان این نرم افزار و ویژگی ثبت چند محل کار را تست نموده و با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند.

این ویژگی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

  1. اگر شرکت‌ یا کسب و کار شما چندین شعبه دارد و می‌خواهید تردد کارمندانتان را در همه‌ی شعبه ها فقط با یک نرم افزار کنترل کنید و همچنین می خواهید اطلاعات ورود و خروج کارمندانتان را به صورت یکجا و متمرکز در اختیار داشته باشید،
  2. اگر ماهیت کسب و کار شما به گونه ای هست که محل کارتان هر چند وقت تغییر پیدا می کند و نیاز به ثبت لوکیشن جدید محل کاری دارید، (برای مثال شرکت های ساختمانی و پیمانکاری که با اتمام پروژه قبلی و شروع پروژه جدید، محل کارشان نیز متناسب با تغییر پروژه، تغییر پیدا می کند.)
  3. اگر کارمندان شرکت شما ممکن است برای کار بین چند مکان، اداره و یا محل کار در تردد باشند و یا اصلا کارشان این طور ایجاب می کند که بین چند مکان مختلف در رفت و آمد باشند، (برای مثال شرکت های حقوقی یا شرکت هایی که بخشی از کارشان به این صورت است که باید کارمندشان به ادارات مختلفی سر بزند.)

در همه ی این موارد نرم افزار حضور و غیاب فینتو با ویژگی ثبت چند محل کار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و با صرف هزینه ی کمتر، بهترین خدمات را متناسب با نیازتان به شما ارائه دهد.

شما می توانید برای استفاده از 30 روز مهلت تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب فینتو به وب سایت فینتو مراجعه کنید.

سامانه حضور و غیاب آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا