چطور کسب و کارمان را بروز رسانی کنیم؟

چطور کسب و کارمان را بروز رسانی کنیم؟

پس از کرونا کسب و کارهای کوچک در سرتاسر جهان به سرعت یاد گرفتند که برای باز نگه داشتن درهای خود نیاز به بروز رسانی و الکترونیک شدن دارند. بعضی کارفرمایان به جای تمرکز بر رونق، روزهای زیادی را صرف تلاش برای بقای کسب و کار خود کردند. اما بعضی دیگر از کسب و کارها به دلیل داشتن زیرساخت و زمینه مناسب توانستند رشد چشمگیری داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم تا روش های بروز رسانی کسب و کار سنتی و تبدیل آن به یک کسب و کار نو و امروزی را بررسی کنیم.  برای یافتن راه هایی که می توانید کسب و کار کوچک خود را رشد دهید با ما همراه باشید.

راه های بروز رسانی کسب و کار

  1. آنلاین کردن کردن کسب و کار

یکی از راه های بروز رسانی کردن کسب و کار و هم پا کردن آن با پیشرفت روز افزون تکنولوژی آنلاین کردن آن است. آنلاین کردن کسب و کار ممکن است فرآیندی طولانی به نظر برسد اما مزایای زیادی برای آن وجود دارد. به همین دلیل است که باید کسب و کار کوچک خود را آنلاین و بروز رسانی کنید.

مزایای آنلاین شدن کسب و کارها

مزایای آنلاین کردن کسب و کار:

  • افزایش فروش: این روزها خریدهای آنلاین به طور چشمگیری افزایش یافته است. از این روند عقب نمانید و سعی کنید در این حوزه از رقبای خود به روز تر باشید.
  • همیشه در دسترس بودن: شما در هر روز و در هر زمان میتوانید فروش داشته باشید و در زمانی که در محل کارتان هستید، میتوانید مشتری های آنلاین را هم بدست بیاورید.
  • تصویر شما را بهبود می بخشد: وقتی کسب و کار خود را بصورت آنلاین اداره می کنید، محصولات و خدمات شما در خارج از فروشگاه شما در دسترس مشتریان شما هستند. از طریق فروش مجازی میتوانید راحتتر محصولات را به نمایش گذاشته و آنچه مشتریان میخواهند را به آنها نشان دهید.

مطلب پیشنهادی : حسابداری آنلاین چیست؟ و مزایای حسابداری آنلاین

  1. وارد شبکه های اجتماعی شوید

اشتباه نکنید!‌ شما برای بروز رسانی کسب و کار خود شما به میلیون ها دنبال کننده در حساب های رسانه های اجتماعی خود نیاز ندارید. فقط با حضور خود در رسانه های اجتماعی می توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و رابطه خود را با آنها تقویت کنید.

از مزایای حضور در شبکه های اجتماعی این است که میتوانید:

  • با مشتریان بیشتر تعامل کنید: برخی از مشتریان می‌خواهند با کسب‌وکار شما تماس بگیرند تا بپرسند آیا جنسی موجود است یا خیر، و برخی از آنها ترجیح می‌دهند سریعاً آنلاین با شما در تماس باشند. داشتن رسانه های اجتماعی راه های جدیدی را برای ارتباط با مشتریان شما باز می کند.
  • محصولات یا خدمات جدید را معرفی: شما میتوانید با نشان دادن مراحل ساخت محصول یا انجام خدمات، علاوه بر معرفی آن محصول در مشتریان خود اعتماد بیشتری به دست آورید.

البته، اگر می خواهید مشتریان و فالوورها با کسب و کار شما درگیر شوند، باید با آنها نیز تعامل داشته باشید. فعال بمانید و به نظرات و سوالات مربوط به پست های خود به گونه ای پاسخ دهید که با برند شما همسو باشد.

از ابزار های بروز برای مدیریت استفاده کنید

  1. از ابزارهای بروز برای مدیریت استفاده کنید

امروزه ابزارهای الکترونیک مانند کامپیوترها، گوشی‌های موبایل و … جزء جدایی ناپذیری از مدیریت شرکت ها شده اند و مدیریت بدون آن ها بسیار سخت است؛ کارهای مبتنی بر رایانه هم تنها با زیرساخت های مناسب امکان پذیر است. پس به عنوان یک مدیر درمورد اینکه برای پیشرفت و بروز رسانی کسب و کار خود به چه گزینه هایی نیاز دارد باید فکر کنید. در کسب و کارهای حرفه ای که همگام با پیشرفت های روز هستند، بیشتر از نرم افزارهای به روز و آنلاین و مبتنی بر ابر استفاده میشود، زیرا این نرم افزارها میتواند از هرکجا و در هر زمان در دسترس باشد و مدیریت را برای شما آسان تر کند.

نرم افزارهای جدید با این متُد طراحی می شوند که امور مدیریت را تا جای ممکن برای شما راحت تر کنند و به این علت که مبتنی بر ابر طراحی می شوند با امکان دسترسی از هر مکان و با هر دیوایس به کارهایتان سرعت می بخشند.

  1. به مسائل مالی و منابع انسانی اهمیت دهید

مسائل مالی در مدیریت شرکت همیشه مبحثی مهم است که مدیران موفق سعی می‌کنند به آن توجه ویژه بکنند. یکی از بخش هایی که برای تبدیل کردن یک کسب و کار سنتی به یک کسب و کار به روز و آنلاین باید به آن توجه کرد مدیریت مالی و مسائل حسابداری است. امور حسابداری و مالی عموما به صورت دستی از طریق اکسل و یا نرم افزارهای قدیمی و آفلاین انجام می شوند که فرآیندی سخت و طولانی است که ممکن است در طی آن خطا نیز رخ دهد.

حتما بخوانید: تاثیر ‌نرم‌افزار حسابداری آنلاین بر پیشرفت کسب و کار

اما چطور امور مالی و منابع انسانی خود را مدیریت کنیم؟

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی و آفلاین بپردازند.

در صورت استفاده از نرم افزارهای فینتو به جای اکسل و نرم افزارهای آفلاین علاوه بر این که کسبو کارتان را به یک کسب و کار به روز و آنلاین تبدیل می کنید، میتوانید از بروز خطاهای هرچند ناچیز حسابداری و منابع انسانی جلوگیری کرده و فرآیند حسابداری و مدیریت منابع انسانی را برای شرکت خود دقیق تر، سریع تر و آسان تر کنید. به این صورت می توانید بار اضافه را از قسمت منابع انسانی و حسابداری برداشته و وقت انرژيتان را صرف بخش های دیگر شرکت کنید.

معرفی نرم افزار حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری فینتو علاوه بر این که به گونه ای طراحی شده که برای استفاده از آن نیاز به دانش حرفه ای حسابداری نداشته باشید و استفاده از آن بسیار آسان باشد، این نرم افزار نیازی به فرآیند طاقت فرسای نصب هم نداشته و بروز رسانی آن نیز به صورت خودکار اعمال میشود. با نرم‌افزار حسابداری فینتو شما به راحتی می‌توانید با نرم‌افزارهای پیچیده خداحافظی کنید و مدیریت تمام نیازهای کسب و کار خود را با یک راه حل حسابداری ساده انجام دهید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف کاهش هزینه ها و سهولت در انجام امور برای مدیران و بخش امور مالی شرکت ها طراحی شده است. در ادامه برخی کارکردها و خدمات این نرم افزار یاد شده است:

  • کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه
  • محاسبه دقیق و موشکافانه سود و زیان
  • مطلع شدن از حجم و زمان سفارش هرگونه کالا
  • ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
  • کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار
  • ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
  • مدیریت نمودن حساب ها
  • ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه
  • مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا

و …

فینتو به عنوان نرم‌افزار مبتنی بر ابر، مزایای بیشماری دارد که برای آگاهی بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

2 در مورد “چطور کسب و کارمان را بروز رسانی کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا