ویدیو آموزش کار با سایت حقوق و دستمزد فینتو

ویدیو آموزش کار با سایت حقوق و دستمزد فینتو

یکی از مهم‌ترین بخش هر کسب و کاری، پیش بردن امور مالی، مالیاتی و حسابداری آن است و برای برآورده کردن این نیاز لازم است تا هر کسب و کار از یک سیستم حسابداری استفاده کند.

سیستم های حسابداری سنتی، معمولا هزینه‌های سنگینی را برای شروع و یا ادامه راه برای این کسب و کارها تحمیل می‌کند. همینطور اگر تابه حال یکبار با سامانه های مورد نیا کار کرده باشید، از میزان گنگ بودن و رابطه سخت کاربری آن‌ها مطلع هستید.

به علاوه اگر اطلاعات بیمه و مالیاتی خود را در موعد مقرر به سازمان‌های مربوطه ارائه نکنیم، باید متحمل جریمه‌های سنگینی که معمولا چند برابر آن مبلغی که باید به صورت قانونی پرداخت می‌کردیم هستند، می‌شویم…

نرم افزار آنلاین محاسبه حقوق و دستمزد فینتو، راه حلی با کاربری بسیار آسان برای تمام کسب و کارهاست که به شما امکان می‌دهد تا:

  • محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل خود را حساب کنید
  • خروجی لیست بیمه و مالیات صادر کنید
  • خروجی دیسکت بیمه و مالیات دریافت کنید
  • فیش حقوقی پرسنل و قرارداد کاری بین کارمند و کارفرما تنظیم کنید
  • و به سادگی علامت زدن یک گزینه، بارگذاری دیسکت‌های یاد شده کسب و کارتان را به فینتو بسپارید.

اگرچه برای استفاده از خدمات فینتو نیاز به هیچ دانش تخصصی از حسابداری ندارید، اما به جهت اطمینان شما کاربران گرامی، ویدئو راهنما و آموزشی کار با سایت حقوق و دستمزد فینتو را می‌توانید در ویدئو زیر مشاهده بفرمایید.

در صورت نیاز به متن راهنمای آموزش کار با سایت فینتو، این پست را بخوانید.

در صورت نیاز بیشتر به خدمات پشتیبانی، به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته در خدمت شما هستیم، کافی است با شماره تماس پشتیبانی که در سایت درج شده است، تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتوویدئو آموزش کار با سایت حقوق و دستمزد فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا