جزئیات افزایش حقوق بازنشستگی سال 98 اعلام شد

افزایش حقوق بازنشستگی سال 98

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ابلاغ جداول همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعا ۱۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال ۹۸ شده است.

به گزارش ایلنا، سید میعاد صالحی (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) گفت: با ابلاغ جداول همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعا ۱۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال ۹۸ شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: افزایش حقوق‌ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان‌سازی است.

وی درباره بخش اول یعنی افزایش سنواتی گفت: افزایش سنواتی حقوق‌ها برابر با ۱۸% است. البته این افزایش به نحوی است که از ۴۴۰ هزار تومان کمتر نباشد.

صالحی همچنین درباره همسان‌سازی افزود: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان‌سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.

وی در جمع‌بندی این موضوع اظهار داشت: مجموع حقوق بازنشستگان رشد ۲۴ تا ۴۰ درصدی پیدا می‌کند. بنابراین، حقوق پایینترین گروه های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد رسید.

شایان ذکر است احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و بر روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا