بهترین نرم افزار حسابداری برای کافه و کافی شاپ – 15 روز تست رایگان

بهترین نرم افزار حسابداری برای کافه ها و کافی شاپ ها

اگر صاحب کافه یا کافی شاپ هستید حتما میدانید که همانقدر که مهم است یک قهوه یا چای با کیفیت و خوش طعم داشته باشیم، مهم است که یک نرم افزار حسابداری خوب و کار آمد برای بهبود کیفیت رسیدگی به امور مالی و حسابداری داشته باشیم. پس در این مقاله قصد داریم باهم ببینیم که بهترین نرم افزار حسابداری کافه و رستوران و کافی شاپ کدام است؟

 

نرم افزار حسابداری کافه و کافی شاپ باید چه ویژگی داشته باشد؟

اگر صاحب کافه و کافی شاپ هستید، باید نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید که قابلیت های زیر را داشته باشد:

  •       سیستم خرید و فروش
  •       سیستم درآمد و هزینه
  •       امکان ارسال فاکتور و صورتحساب
  •       امکان دسترسی چند کاربره که با این قابلیت میتوانید چند شعبه را به سادگی مدیریت کنید و یا چند کاربر بتوانند همزمان به امور حسابداری رسیدگی و نظارت کنند
  •       امکان گزارش گیری متنوع که در انتهای هر ماه یا هر بازه زمانی که دوست دارید بتوانید گزارشی کامل و جامع از فروش و همینطور خریدهای کافه داشته باشید
  •       امکان ارسال فاکتور و صورتحساب
  •       و اتصال به سامانه مودیا

 

”  بیشتر بخوانید: ارزش افزوده کافی شاپ ها و رستوران ها 1402” 

بهترین نرم افزار حسابداری برای کافه و رستوران

نرم افزار حسابداری فینتو برای کافه ها و رستوران ها یک نرم افزار کارآمد است که میتوانید به کلیه امور حسابداری کافه و رستوران خود رسیدگی کنید. اما فینتو چه قابلیت هایی دارد که کار حسابداری را برای شما راحت میکند؟

بدون نیاز به نصب و راه اندازی:

اگر شما هم برای کافه یا رستوران خود دنبال یک سیستم حسابداری آسان و بدون مراحل نصب سخت و پیچیده هستید، فینتو برای شما است. نرم افزار حسابداری فینتو به دلیل وجود سیستم ابری یا cloud شما را از نصب نرم افزارهای پیچیده و سخت قدیمی و کمک گرفتن برای راه اندازی نرم افزار کاملا بی نیاز میکند. برای استفاده از نرم افزار فینتو فقط کافی است وارد سایت فینتو شوید، حساب کاربری خود را ایجاد کنید و کار خود را شروع کنید. به همین سادگی نرم افزار حسابداری در دسترس شما است.

 

هزینه مقرون به صرفه:

نرم افزارهای قدیمی و نصبی اغلب هزینه بسیار زیاد و گران قیمتی دارد. سوال اینجا است که آیا این هزینه برای کافه ها و کافی شاپ ها زیاد نیست؟ به خصوص که این نرم افزارهای هزینه هایدیگری مانند هزینه سالیانه پشتیبانی، هزینه نصب، خرید لایسنس و… هم دریافت میکنند! اما با فینتو شما دیگر لازم نیست هزینه های عجیب و غریبی برای خرید نرم افزار حسابداری بپردازید. فینتو با هزینه ای کاملا مقرون صرفه، پشتیبانی رایگان و بدون نیز به خرید تجهیزات اضافی در اختیار شما است.

همین حالا امتحان کنید: شروع حسابداری با نرم افزار حسابداری فینتو

 

بدون نیاز به دانش حسابداری:

ما میدانیم که شما میخواهید به بهترین شکل ممکن کافه خود را مدیریت کنید، طبیعی است اگر حسابداری بلد نباشید. ممکن است صندوقدار شما هم به امور مالی و حسابداری تسلط  نداشته نباشد. ما این نکته مهم را در نظر گرفته ایم و نرم افزار حسابداری فینتو را به گونه ای طراحی کرده ایم که بدون نیاز به دانش تخصصی بتوانید کلیه امور حسابداری را مدیریت کنید و انجام دهید. علاوه بر این در حساب کاربری شما یک ویدئو آموزشی هم وجود دارد که میتوانید آموزش کار با نرم افزار را به صورت رایگان و کامل یاد بگیرید. لطفا موقع مشاهده آموزش ویدئو به جای ما هم یک فنجان چای یا قهوه ی داغ و خوش عطر بنوشید:)

 

نرم افزار حسابداری رایگان:

نرم افزار حسابداری فینتو به مدت 15 روز مهلت تست کاملا رایگان دارد. شما میتوانید تنها با ایجاد یک حساب کاربری رسیدگی به تمام امور مالی و حسابداری خود را با فینتو آغاز کنید.

موافقید محیط نرم افزار را با هم ببینیم؟

 

درآمد و هزینه:

در این قسمت میتوانید تمام اطلاعات مربوط به سال مالی خود را مشاهده کنید که شامل درآمد، هزینه و خرید و فروش کافه شما است.

بهترین نرم افزار حسابداری

افزودن سند حسابداری:

در این بخش میتوانید سند های حسابداری خود را به سادگی ثبت کنید. گزینه های دیگر این بخش لیست سند حسابداری، لیست حساب ها، ثبت سند حقوق و لیست اسناد حقوق است.

 

خرید و فروش: 

در بخش خرید و فروش میتوانید تمای فاکتورهای خرید و فروش و فاکتورهای برگشت از خرید و فروش کافه یا کافی شاپ خود را ثبت کنید و همیشه به لیست این فاکتورها در دسترسی داشته باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری

 

سه بخش از قسمت های مختلف نرم افزار حسابداری فینتو را با هم دیدیم. پیشنهاد میکنیم برای مشاهده تمام بخش های نرم افزار و آشنایی با امکانات نرم افزار حسابداری همین حالا به صورت رایگان حساب کاری خود را ایجاد کنید. امیدواریم که در ادامه مسیر شما و آنجا که بوی خوش قهوه و چای میپیچد، فینتو دستیار و همراه شما در امور مالی و حسابداری شما باشد.

 

نرم افزار حسابداری آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا