بهترین نرم افزار حسابداری بازرگانی – تحت وب و رایگان

هر کسب و کار بازرگانی به یک نرم افزار حسابداری با امکانات کامل و رابط کاری آسان نیاز دارد چرا که حسابداری، بازوی اصلی هر کسب و کار است. اخیرا نیز با وجود لزوم ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان و همچنین از بین رفتن اعتبار دفاتر پلمپ قانونی و جایگزین شدن نرم افزارهای حسابداری  و همچنین ارسال مالیات بر ارزش افزوده از طریق کارپوشه سامامه مودیان استفاده از یک نرم افزار حسابداری مناسب، مهم تر از هر زمان دیگری شده است. در این مقاله از فینتو به بررسی نرم افزار حسابداری برای شرکت بازرگانی میپردازیم پس مثل همیشه تا انتها همراه فینتو باشید.

 

 

نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی

اما یک نرم افزار حسابداری بازرگانی مناسب باید چه امکاناتی داشته باشد؟ در ادامه با هم به کاربردی ترین امکاناتی که یک نرم افزار حسابداری شرکت بازرگانی لازم است داشته باشد میپردازیم

  •       ثبت انواع اسناد حسابداری
  •       ثبت انواع فاکتورهای خرید، فروش و برگشت از فروش و برگشت از خرید
  •       تعریف اشخاص، سهامداران و بازاریاب
  •       اتصال به سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی
  •       سیستم انبارداری جامع شامل ثبت حواله انبارها، ثبت موجودی انبارها، ثبت نقل و انتقالات و موجودی انبار، ثبت انبارگردانی و…
  •       سیستم کامل ثبت هزینه شامل ثبت درآمد و هزینه ها، ثبت ضایعات، لیست هزینه ها و درآمدها و لیست ضایعات
  •       ارائه یک سیستم بانکداری کامل شامل موجودی نقد و بانک و امکان مشاهده گردش حساب، ثبت طبقه بندی شده چک های دریافتنی و چک های دریافتنی و امکان ثبت تمامی انتقالات مالی
  •       امکان تعریف انواع کالا و خدمت
  •       امکان گزارش گیری های متنوع و جامع دلخواه

 

 

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

نرم افزار حسابداری فینتو تمامی امکاناتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم را به اضافه ویژگی ها و امکانات دیگری که در ادامه به آن ها مبپردازیم.

 

 

نرم افزار حسابداری آنلاین

فینتو یک نرم افزار حسابداری آنلاین (cloud) است. بنابراین دیگر نیازی به خرید و نصب و راه اندازی نرم افزارهای پیچیده و گران قیمت نیست. برای استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو تنها کافی است که از هر کجا و در هر زمان، بدون محدودیت وارد حساب کاربری خود شوید و به تمامی امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنید. قابلیت آنلاین یا ابری بودن (cloud بودن)، به شما این امکان را میدهد که دیگر محدود به دستگاهی که نرم افزار بر روی آن نصب شده است نباشید. فینتو در هر زمان و در هر مکان همواره در دسترس شما است.

 

بیشتر بخوانید: حسابداری ابری چیست؟ مزایای استفاده از حسابداری ابری

 

هزینه مقرون به صرفه

برخلاف نرم افزارهای نصبی و قدیمی که هزینه خرید نرم افزار بسیار بالا بود و برای بسیاری از کسب و کارها هزینه ای سنگین محسوب میشد، نرم افزار حسابداری فینتو هزینه های اشتراک نرم افزار کاملا اقتصادی و متناسب با نیاز کسب و کارها در نظر گرفته است. همچنین فینتو محدودیتی در ماژول ها و امکانات نرم افزار ندارد و شما با انتخاب هر یک از اشتراک های فینتو، به تمامی امکانات نرم افزار دسترسی خواهید داشت. با تمام این تفاسیر فینتو یک نرم افزار حسابداری تحت وب و کامل برای کسب و کارهای بازرگانی است.

 

 

نرم افزار حسابداری با پشتیبانی رایگان

پشتیبانی در فینتو همواره رایگان است. میدانیم که در اغلب نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار، یک عادت سنتی مبنی بر دریافت هزینه پشتیبانی سالیانه وجود دارد. اما خوب است بدانید که پشتیبانی فینتو همواره و حتی پس از اتمام دوره اشتراک شما، رایگان است. کارشناسان پشتیبانی فینتو همواره راهنما و پاسخگوی سوالات شما در استفاده از نرم افزار هستند.

 

نرم افزار حسابداری رایگان

فینتو 15 روز مهلت استفاده کاملا رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری از جمله ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان و تمامی امکانات حسابداری را برای شما پیش بینی کرده است. بنابراین میتوانید از این فرصت برای استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان استفاده کنید و علاوه بر رسیدگی به تمام امور مالی و حسابداری، بررسی کنید که آیا نرم افزار حسابداری فینتو برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر؟ برای استفاده از این مهلت استفاده رایگان، کافی است روی تصویر زیر کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا