محبوب ترین شغل هایی که جوانان به سمتشان میروند

محبوب ترین شغل هایی که جوانان به سمتشان میروند

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری که گریبانگیر همه شده است، شیوه کسب درآمد نیز تغییر پیدا کرده است. بسیاری از جوانان رو به سمت شغل هایی آورده اند که شاید ارتباط خاصی به رشته تحصیلی آنان ندارد اما میتواند در این روزها از راه دور و دورکاری، درآمدی برای آنان کسب کند.

فریلنسر، شغل ایده آل برای همه جوانان!

فریلنسر، لغتی که شاید این چندوقت مخصوصا با شیوع کرونا بیشتر به گوش همه خورده است، اما فریلنسر کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟
فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که همزمان به مشتریان متعدد، خدمات ارائه میدهد. در واقع می‌شود اینگونه بیان کرد که فریلنسر ها کارمندانی مستقل هستند که خودشان، برنامه کاریشان را تنظیم می‌کنند.
فعالیت به عنوان فریلنسر، چند سالی است که به سرعت محبوب شده است و باعث شده است روزانه تعداد زیادی از افراد، شغل عادی و روزمره خود را رها کنند تا به عنوان یک فریلنسر به فعالیت بپردازند.
فریلنسر ها اغلب از طریق اینترنت و آگهی هایی که در فضای مجازی و اپلیکیشین های کاریابی منتشر می‌شود، مشتریان خود را پیدا می‌کنند.
اگر می‌خواهید رویه کاری خود را تغییر دهید و به عنوان یک فریلنسر برای خودتان مشغول به کار شوید، فقط کافی است مهارت های خود را بشناسید و آن را در اپلیکیشن های کاریابی ثبت کنید.
در ادامه به بررسی چندین شغل محبوب که می‌توانید به عنوان یک فریلنسر در آن مشغول به کار شوید می پردازیم.
برنامه نویسی، شغل ایده آل بچه های ریاضی فیزیک!

برنامه نویسی، شغل ایده آل بچه های ریاضی فیزیک!

یکی از محبوب ترین و پردرآمد ترین شغل ها بین جوانان برنامه نویسی است. اما چرا برنامه نویسی به این درجه از محبوبیت رسیده است؟
یکی از مهمترین محاسنی که یک برنامه نویس نسبت به دیگر صاحبان مشاغل دارد، این است که او هرجایی که باشد، فقط با یک لپ تاپ میتواند کار خود را پیش ببرد.
برای اینکه یک برنامه نویس حرفه ای باشید و بخواهید سمت پروژه های بین المللی بروید، نیازی نیست چندین زبان بین المللی بلد باشید، چون شما زبان بین المللی خود را دارید، آن هم زبان برنامه نویسی است!
یک برنامه نویس خود میتواند انتخاب کند در محیطی استارت آپی و به صورت تمام وقت مشغول به کار شود یا در خانه و به صورت فریلنسری کار خود را پیش ببرد.
در واقع دست برنامه نویس برای انتخاب تمام شرایط شغلی خود باز است و از بین گزینه های متعدد میتواند انتخاب کند.

حتما بخوانید : اشتباهات رایج و کلید موفقیت کسب و کارها ی کوچک

ویراستاری، شغل مناسب عاشقان نگارش

یکی از ساده ترین و پردرآمد ترین مشاغلی که میتوانید به عنوان یک فریلنسر در آن به فعالیت بپردازید، ویراستاری است!
اگر با قواعد نگارش و تولید محتوا آشنا هستید و در کنار شغل اصلی خود وقت شناور و آزادی دارید، می‌توانید از ویراستاری به عنوان شغل دوم خود استفاده کنید و منبع درآمد جایگزینی برای خود داشته باشید.

تولید محتوا، کلید کسب و کار های مجازی

وقتی اسم تولید محتوا به گوش همه می‌خورد، اینگونه به نظر می‌رسد، نوشتن که خیلی ساده است، چطور این شغل جزو یکی از پردرآمد ترین شغل ها در حوزه فریلنسر به حساب می آید. اما اینطور نیست.
شخصی که تولید محتوا می‌کند باید مداوم دانش و اطلاعات خود را افزایش دهد. او باید با قواعد نگارش، اصول سئو و بازاریابی محتوایی به صورت کامل آشنا باشد.
امروزه طیف وسیعی از جوانان به سمت تولید محتوای متنی و گرافیکی گرایش پیدا کرده اند و به صورت فریلنسر پروژه های متعددی را قبول کرده و به کسب درآمد مشغول شده اند.

بازاریابی شبکه های مجازی، شغل قدیمی در قالب جدید!

فعالیت به عنوان فریلنسر و بازاریاب شبکه های مجازی، به شغلی پرطرفدار در بین جوانان تبدیل شده است.
شاید با خود بگویید بازاریابی که شغلی قدیمی است، چطور در این لیست قرار گرفته است! شما باید بدانید منظور از بازاریابی، همان معنای قدیمی آن نیست و در این چند سال اخیر با گسترش روزافزون استفاده از شبکه های مجازی، این شغل جهش بسیاری داشته و به شغلی کاملا جذاب و منحصر به فرد برای جوانان تبدیل شده است.
یک بازاریاب شبکه های مجازی باید شناخت و درک کاملی از فضای مجازی و اتفاقاتی که درون آن رخ می‌دهد داشته باشد تا بتواند از طریق تولید محتوای مناسب و متناسب با ترندهای روز و استفاده از اینفلوئنسر های مناسب برای هر کمپین تبلیغاتی به موفقیت در زمینه فروش و بازاریابی دست یابد.
عکاسی، هنری درآمد زا!

عکاسی، هنری درآمد زا!

با افزایش روز افزون کسب و کار ها در فضای مجازی، نیاز به عکاسی برای بهتر دیده شدن محصولات و خدمات نیز به طرز شگفت انگیزی افزایش یافته است به صورتی که طبق تحقیقات به عمل آمده از سال 2014 تا به امروز تقاضا برای استخدام عکاس هایی که به صورت فریلنسر به فعالیت می‌پردازند، 38 درصد افزایش یافته است.

ویدئو ادیتور، مهارتی پر تقاضا!

با اوج گرفتن اهمیت و توجه به تولید محتوای ویدئویی برای دیده شدن کسب و کار ها، ویدئو ادیتور ها نیز جای خود را در بین مشاغل پرتقاضا پر کرده اند.
امروزه اکثر شرکت ها و کسب و کار ها برای تولید محتوای ویدئویی خود دنبال جذب یک ویدئو ادیتور هستند.
یک ویدئو ادیتور میتواند خیلی راحت در خانه بنشیند و پشت لپ تاپ اش با هماهنگ کردن صدا و تصویر یک ویدئو، پیدا کردن یک زیرنویس مناسب برای ویدئو و از بین بردن سایر مشکلات به صورت فریلنسری، درآمد کسب کند.
سخن پایانی:
با توجه به مشاغل محبوبی که برای جوانان در این مقاله مطرح کردیم، می‌توان متوجه شد که امروزه جوانان رو به سمت مشاغل جدید و استارتاپی آورده اند و دیگر مدرک دانشگاهی تنها راه کسب درآمد آنان نیست.
یک راه حل برای مدیریت منابع انسانی :
جهانی شدن نیروی کار یکی از پیامد های فناوری اطلاعات است.امروزه مدیریت منابع انسانی قادر است فراتر از مرزهای جغرافیایی، نیروهای مورد نیاز خود را جذب کند.این امر باعث به وجود آمدن چالش های بسیاری برای مدیریت سازمان ها از جهات جذب و به کارگیری نیروی کار در سطح جهانی شده است. به طور مثال مدیران امروزه سعی می کنند فعالیت های خود را در نقاطی از دنیا دایر کنند که نرخ دستمزد با آهنگی کند تر رشد می کند.
فناوری اطلاعات به سرعت در حال تغییر است و همزمان با تغییر خود مدیریت منابع انسانی را نیز دگرگون می کند. فینتو یک نرم افزار آنلاین جهت انجام برخی امور در حوزه مدیریت منابع انسانی مانند سیستم حضور و غیاب آنلاین، سیستم حقوق و دستمزد و تنخواه گردان می باشد.با فینتو می توانید امور گفته شده را با صرف زمان و هزینه پایین انجام دهید و از آن لذت ببرید.
نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

2 در مورد “محبوب ترین شغل هایی که جوانان به سمتشان میروند”

  1. بسیار استفاده کردم هر چند به جزییات خیلی اشاره نشد
    اما همینکه بشه به این سمت و سو جهت گیری کرد، باز هم نقطه قوت هست
    بنده فتوشاپ رو در حد متوسط بلدم
    و همچنین دارای یک وبلااگ هستم
    بنظر جناب عالی راه رسیدن و کسب درآمد از چه طریقی میتونه انجام بشه برای من

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا