پنج مقاله برای کمک به پیشرفت مهارت های مدیریتی

پنج مقاله برای کمک به پیشرفت مهارت های مدیریتی

از دید تمام ما دستیابی به مهارت های مدیریتی بسیار دشوار است، اما چرا؟
احتمالا به این دلیل که افراد کمی می توانند مدیر باشند، اما دلیل اصلی این نیست. مدیریت علاوه بر استعداد ، نیاز به علم به روز نیز دارد. کارکنان معمولا به دلیل موفقیت در یک نقش غیرمدیریتی پیشین و یا به دلیل داشتن تجربه در یک شرکت ، ترفیع می‌یابند. اما باید یادآور شد که مدیریت یک مسئولیت است، نه یک پاداش.
تحصیلات عالیه به افرادی که توانایی هدایت دیگران را ندارند کمک نخواهد کرد. این مقام برای شما و معدود افراد خوش شانسی است که دارای مهارت های مدیریت طبیعی مانند جسارت، ایجاد رابطه و توانایی انگیزه بخشیدن به دیگران هستند.
در این مقاله با ما همراه باشید تا پنچ مقاله که در این راه به شما کمک خواهد کرد را بررسی کنیم.
پیشرفت مهارت های مدیریتی
مدیران تجاری چگونه موفق می شوند

مدیران تجاری چگونه موفق می شوند

در مقدمه بیان کردیم یک مدیر به طور ذاتی نیازمند مهارت های مدیریت طبیعی است. اما گاها افراد این موضوع را اشتباه برداشت می کنند و تصور می کنند برای تبدیل شدن به یک مدیر خوب باید پرخاشگر باشند.
در این مقاله به شما خواهیم گفت که یکی از صفات مدیران بزرگ فروتنی است و راه رسیدن به آن چگونه است.

شش نکته مفید برای مدیریت تیم موثر ( high impact team )

شش نکته مفید برای مدیریت تیم موثر

آیا تا به حال اصطلاح تیم موثر را شنیده اید؟ تیم‌ موثر یا تیم‌های با تاثیر بالا، در توصیف تیم هایی که بسیار متمرکز بوده، بهره وری بالایی دارند و از مهارت بالای نیز برخوردارند استفاده می‌شود. با این وجود، با چنین اصطلاحی، تشخیص ضمنی وجود دارد که همه تیم ها تاثیر بالایی ندارند.
این مقاله به شما کمک می کند تا علاوه بر اینکه توانایی کنترل کارمندان با استعداد را داشته باشید، مهارت های مدیریتی مانند بالا بردن بهره وری تیم خود را نیز کسب کنید.

پنج درس کلیدی از بهترین کتاب های مدیریت یک دهه گذشته

پنج درس کلیدی از بهترین کتاب های مدیریت یک دهه گذشته

یکی از دغدغه های همه مدیران این است که مهارت های مدیریتی خود را افزایش دهند و به موفقیت دست یابند. اما دشوارترین چالش‌ها این است که هیچ معیار مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. روش صحیح بستگی به شخصیت، مهارت و ترکیب تیم شما دارد. اما این دلیل بر توقف شما برای مطالعه و تحقیق نمی شود.
کتابهای بسیاری با موضوعات مدیریت تا به حال در جهان منتشر شده است. به شخصه اعتقاد دارم که، اولا همه کتابها مفید نیستند و دوما در کتابهای خوب، همه بخشها و گفته درست و مفید نیست.
در این مقاله به شما از میان کتابهای مدیریت یک دهه گذشته، چند نکته مفید را معرفی می کنیم.
چگونه از مدیر به یک رهبر موثر تبدیل شویم؟

چگونه از مدیر به یک رهبر موثر تبدیل شویم؟

رهبر موثر بودن بسیار موضوع مهم و دشواری است و نیازمند تمرین زاد دارد. بسیاری از ما شاهد بوده ایم که یک مدیر به خاطر پافشاری برروی اشتباهاتش به شرکت ضرری جبران ناپذیر وارد کرده است و هیچ کس اعتراضی نکرده. این موضوع یک از دلایلی است که شما باید از ریاست به سمت رهبری قدم بردارید.
تبدیل شدن از یک مدیر به رهبر موثر نیازمند تغییر ﺁگاهانه ای است که از موارد تاکتیکی فاصله می گیرد و تمرکز بر تصمیمات استراتژیک می کند که در این مقاله قصد دریم این موضوع را بررسی کنیم.

۴ نکته مفید مدیریت که می‌توان از شرکت اسپایس ‌ورکس آموخت

۴ نکته مدیریتی که می‌توان از شرکت اسپایس ‌ورکس آموخت

یکی از کارهای مفید برای پرورش مهارت های مدیریتی، یادگیری از اشخاص موفق است. در اینجا به ۴ نکته مدیریتی برای داشتن محل کاری با فرهنگ شفاف، صادقانه و ﺁزاد می‌توان از نحوه مدیریت اسکات آبل، یکی از بنیانگذاران انجمن فناوری اطلاعات که ۹ سال را به عنوان مدیرعامل شرکت اسپایس ورکس (Spiceworks) گذرانده را آموخت، خواهیم پرداخت آموخت را مورد برسی قرار خواهیم داد.

معرفی فینتو

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که به خاطر یکسری از مشکلات نتونید به محل کار برید یا برای مثال خارج از ساعت کاری باید گزارشی رو آماده کنید تا برای مدیرتون که داخل جلسه است ارسال کنید.
و یا اینکه به دلیل نوسانات برق برای سیستم داخل شرکتتون مشکل پیش اومده و تقریبا همه اطلاعاتتون از بین رفته.
همه این اتفاقات و صدها مسائل دیگه باعث شدن تا کم کم نرم افزار های سنتی و یا به اصطلاح local جای خودشون رو به سیستم های ابری بدن که از لحاظ امنیت و دسترسی به مراتب قوی تر هستند.
ما در فینتو با بهره گیری از آخرین دانش روز فناوری اطلاعات تونستیم یک نرم افزار حقوق و دستمزد ابری بسیار قوی طراحی و عرضه کنیم تا شما دوستان بتونید به راحتی از هرکجا و با هر دستگاهی کارهاتون رو انجام بدید.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

2 در مورد “پنج مقاله برای کمک به پیشرفت مهارت های مدیریتی”

  1. چقدر مقاله جالبی بود
    برای کسانی که وقت خواندن کتابهای مدیریتی سنگین رو ندارن واقعا عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا