چند نمونه مزایای شغلی کارمندان که می توان ارائه داد

چند نمونه مزایای شغلی کارمندان که می توان ارائه داد

وقتی صحبت از مزایای شغلی کارمندان می شود، عده‌ای ممکن است آنها را بدون تاثیر بدانند. اما معمولا شرکتهای بزرگ به دنبال افرادی هستند که در رشته خود بهترین اند و این اشخاص نیز در انتخاب محل کارشان همه جوانب را در نظر می گیرند. به غیر از این موضوع، مزایای شغلی کارمندان امتیازات خاصی مانند رفتار سازمانی مناسب، سلامت روانی کارمندان و شاد نگه داشتن کارمندان را دارد.

در این مقاله به چند ایده برای ایجاد مزیت شغلی برای کارمندان در محل کا خواهیم پرداخت.

غذا و میان وعده

اگر چه ممکن است این یکی از گزینه های مشخص و معلوم باشد، اما همیشه نادیده می شود. چیزی به عنوان یک میان وعده ساده یا حتی یک وعده ناهار در هفته می تواند برای کارمندان شما بسیار خوشایند باشد. همچنین وقتی کارمندانتان سخت مشغول کار هستند، جشن گرفتن در روز تولد آنها یا جشن برای یک موفقیت کاری نیز می تواند باعث دلگرمی آنها شود مایل. احساس ارزشمند بودن و شناخته شدن به خاطر دستاوردها، حسی است که باید در کارمند خود ایجاد کنید.

حتما بخوانید: راهکارهایی برای بهبود و گسترش کار تیمی در محل کار

رویدادهای شرکت

یکی از مزایای شغلی کارمندان می تواند جشن گرفتن رویدادهای شرکت باشد تا کارمندان با افراد خارج از بخش یا تیم خود نیز آشنا شده و در تعامل باشند. کارمندان ممکن است در ساعتهای کاری فرصتی برای گپ زدن و شناخت یکدیگر نداشته باشند، همچنین کارکنان به احتمال زیاد در یک محیط غیررسمی راحت تر خواهند بود. شما می توانید از مهمانی سالانه شرکت شروع کنید. این مزیت شغلی در ایجاد فرهنگ سازمانی نیز نقش مهمی ایفا می کند، که عامل بزرگی برای متقاضیان مشاغل در شرکت شما است.

کارت عضویت مجموعه های ورزشی

مطالعات جدید نشان می دهد که هر دلار سرمایه گذاری شده در یک برنامه سلامتی، 7 دلار پس انداز در مراقبت های بهداشتی برمی گرداند. همچنین افرادی که از سلامتی بالاتری برخوردار هستند غیبت کرده و بهره وری بالاتری در کار خواهند داشت. پس راهی بهتر از ارائه یک برنامه سلامتی و عضویت در یک سالن ورزشی و تشویق کارکنان به زندگی سالم وجود نخواهد داشت. همچنین می توانید هزینه کلاس انتخابی کارمندان خود را برای پرداخت در نظر بگیرید.

مرخصی

ارائه مرخصی استحقاقی برای زمان تعطیلات و روزهای بیماری امری عادی است، اما آیا به دلایل دیگری تا به حال به کارمندان مرخصی داده اید؟ بعضی از شرکتها در هفته یک روز اضافه تر به کارمندان خود مرخصی می دهند. یا اینکه یک روز را به صورت داوطلبانه برای افراد قرار می دهند.

حتما بخوانید: چند نکته مختص کسب و کارهای کوچک برای افزایش بازدهی کارکنان

کارت تخفیف محصولات یا خدمات

گزینه دیگر از مزایای شغلی کارمندان، ارائه کارت تخفیف ویژه کارمندان یا معامله در مورد محصولات یا خدماتی است که تجارت شما به فروش می رساند. کارتهای تخفیف برای خرید کتاب، تخفیف برای رستوران ها و یا کافی شاپ ها می تواند گزینه مناسبی باشد.

فضایی برای استراحت

هرکسی به کمی زمان نیاز دارد تا اسراحت کند و با همکاران خود کمی وقت بگذارند. تهیه فضایی که برای استراحت یا زمانی برای استراحت به کارمندان اجازه می دهد کمی از محیط کار فاصله بگیرند و کار خود را با دقت بالاتری انجام بدهند.

برگزاری دوره های آموزشی

معمولا افراد علاقه مند هستند تا در کارشان پیشرفت کنند و ارقا شغلی داشته باشند. برگزاری دوره های آموزشی برای کارمندان، علاوه بر اینکه نیروهایی متخصص را در اختیار شما قرار می دهد می تواند یکی از مزایای شغلی کارمندان باشد که توجه زیادی به آن می شود.

حتما بخوانید: 4 روش برای افزایش عملکرد کارمندان

در برخی موارد حتی کارفرمایان در صورتی که اعتقاد به مدارک و تحصیلات خوب داشته باشند، هزینه شهریه کارمندان خود را برای دریافت مدرک پیشرفته تأمین می کنند.

معرفی یک راه برای ساده:

با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. با استفاده از این سیستم برای شرکت یا کسب و کار خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.

سامانه حضور و غیاب آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا