معرفی قابلیت سطح دسترسی در نرم افزار حسابداری فینتو

سطح دسترسی در نرم افزار حسابداری فینتو

معرفی نرم افزار حسابداری فینتو

باور کردنی نیست که به راحتی به اینترنت وصل می‌شویم، نرم افزار حسابداری خود را از این طریق بالا می‌آوریم و بی درنگ تمامی حساب‌ها، هزینه‌ها، درآمد‌ها و دیگر موارد مالی و حسابداری مربوطه را در نرم‌افزار ثبت می‌کنیم. بر کسی پوشیده نیست که اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از نرم‌افزار‌های تحت وب برای مدیریت حسابداری، این است که همیشه و همه جا، مستقل از مکان و زمان به حساب‌های خود دسترسی خواهید داشت. اما چرا این روز‌ها نرم‌افزار‌های حسابداری ابری مورد توجه و استقبال خیل عظیمی از افراد قرار گرفته‌اند؟ کدام ویژگی این دسته از نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری توجه بیشتری به خود جلب کرده است؟ اگر این سوال‌ها ذهن شما را هم به خود مشغول کرده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین؟

برای هر یک از کسب‌و‌کار‌هایی که فعالیت دارند، نرم‌افزار‌های حسابداری متنوعی با امکانات مختص به خود طراحی و ارائه شده‌اند. نرم‌افزار‌های حسابداری ابری و آنلاین این روز‌ها مورد استفاده بسیاری از اصناف کوچک و بزرگ قرار گرفته‌اند. اما به نظر شما چه دلایلی وجود دارد تا مخاطبان را مجاب کند که به سمت استفاده از ابزار‌های حسابداری آنلاین سوق پیدا کنند؟

در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • در نرم‌افزار‌های حسابداری آنلاین، مخاطبان در هر مکان و زمانی، به راحتی به حساب‌های خود دسترسی خواهند داشت و همچون گذشته الزامی به حضور در شرکت برای دسترسی به حساب‌ها نخواهند داشت.
  • تجربه استفاده از این دست نرم‌افزا‌های مالی به کاربران ثابت کرده است که امنیت سیستم حسابداری ابری به مراتب بالا‌تر از نسخه‌های نصبی و آفلاین است.
  • با توجه به اینکه نرم‌افزار‌های حسابداری تحت وب امکان دسترسی کاربران را از طریق مرور‌گر وب فراهم می‌سازد، نیازی به نصب نرم‌افزار جداگانه‌ای برای دسترسی به حساب‌های خود نخواهند داشت.
  • چنانچه کسب‌و‌کار شما چندین شعبه یا شریک تجاری داشته باشد، هر یک به راحتی می‌توانند وارد سیستم شده و حساب‌های خود را ثبت و بررسی نمایند. این در حالی است که با قابلیت سطح دسترسی می‌توانید برای هر یک از اعضا و افراد مشخص کنید که صرفا به کدام اطلاعات دسترسی داشته باشند.

این دقیقا همان مهم‌تذین ویژگی این دسته از نرم‌افزار‌ها به شمار می‌رود. در ادامه با ما همراه شوید تا درخصوص این ویژگی حیرت‌انگیز صحبت کنیم.

مطلب پیشنهادی: چگونه حسابداری آنلاین باعث تحول در کسب و کارها شد؟

سطح دسترسی در فینتو

قابلیت سطح دسترسی در نرم افزار حسابداری فینتو هنگامی مورد استفاده و توجه قرار می‌گیرد که تعداد افراد استفاده کننده از نرم افزار، بیش از یک نفر باشد. به طور مثال در بخش مالی یک مجموعه شرکتی، افراد با سطوح دسترسی مختلف به نرم‌افزار از جمله مدیر عامل، مدیر مالی، حسابدار، صندوق‌دار یا حتی فردی تحت عنوان کارشناس فروش، وجود دارند.

جالب توجه است که جهت جلوگیری از دسترسی دیگر افراد به بخش‌های مختلف نرم‌افزار و از همه مهم‌تر، حفظ امنیت اطلاعات مالی، محدودیت‌هایی از سوی پنل مدیریت نرم‌افزار حسابداری فینتو برای دسترسی کاربران در نرم‌افزار اعمال می‌گردد. این ویژگی به سازمان کمک می‌کند تا هر یک از کاربران با توجه به نقشی که در سازمان ایفا می‌کنند، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال در یک سازمان، فردی صرفا مسئول بررسی گزارشات مالی است؛ این در حالی است که کاربر دیگر تنها مسئولیت صدور فاکتور خرید و فروش را بر عهده دارد و توجیهی برای دسترسی وی به گزارشات مالی وجود ندارد. در این حالت سطوح دسترسی مختلف برای تمامی کاربران تعیین می‌شود.

امکانات سطح دسترسی کاربران در فینتو

  • تعریف نامحدود کاربر
  • محدود کردن کاربران برای دسترسی به یک بخش خاص
  • محدود کردن کاربران جهت دسترسی به بخش گزارشات
  • امکان محدود کردن کاربر جهت دسترسی به منوهای نرم افزار

کلام آخر:

در پایان لازم است بگوییم که استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری می‌تواند سکوی پرتابی در بخش مالی سازمان شما باشد. در این میان چیزی که بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، انتخاب درست نرم‌افزار است؛ نرم‌افزاری که با خواسته‌ها نیاز کسب‌و‌کار شما هم‌خوانی و هم‌پوشانی داشته باشد. فینتو با نیاز سنجی دقیقی که از کاربران و مخاطبان داشته است، پنلی جامع و کاملی به کاربران خود ارائه داده است. ناگفته نماند که فینتو 15 روز استفاده رایگان از نرم‌افزار حسابداری را در اختیار کاربران قرار داده است. کافی است امتحان کنید. همین حالا ثبت‌نام کن!

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل