حسابداری آنلاین چیست؟ و مزایای حسابداری آنلاین

حسابداری آنلاین چیست؟ و مزایای حسابداری آنلاین

حسابداری آنلاین چیست؟‌

به زبان ساده نرم افزار حسابداری آنلاین یا حسابداری ابری مانند همان نرم افزار حسابداری سنتی است فقط با این تفاوت که محاسبات و اطلاعات شما به جای ذخیره شدن بر روی کامپیوتر شخصی، بر روی یک سرور میزبانی می شود. از مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین این است که کاربران می توانند از طریق اینترنت به نرم افزار دسترسی داشته و مجبور نیستند بر روی کامپیوتر شخصیشان نرم افزار راه اندازی کنند.

با نرم افزارهای حسابداری آنلاین همه افراد شرکت می توانند با دستگاه های خود به اطلاعات دسترسی داشته و این موضوع به شرکت های چند شعبه‌ای اجازه می دهد تا بسیاری از مشکلات نرم افزارهای حسابداری سنتی را نداشته باشند. در ادامه مطلب به بررسی نرم افزار حسابداری آنلاین خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین

استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین تجربه‌ای متفاوت از آنچه تصور می کنید خواهد بود. از مزایای استفاده نرم افزار حسابداری آنلاین نسبت به نرم افزارهای حسابداری معروف سنتی درون بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی از هرکجا و در هر زمان

می‌توانید در هر زمان و از هر مکان به امور مالی خود دسترسی داشته و یک نمای به روز از کسب و کار خود دریافت کنید. با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری شما می توانید هرجایی که باشید، در هر زمانی که بخواهید و با هر وسیله‌ای که در دسترستان هست به حساب کاربریتان وارد شده و امور مالی و حسابداری شرکتتان را مدیریت کنید.

  • ایجاد فضای بهتر برای همکاری

حسابداری آنلاین همکاری درون سازمان را راحت‌تر خواهد کرد. دیگر نیازی به ثبت بر روی کاغذ نبوده و اگر اطلاعات مربوط به شرکت که توسط هریک از اعضای تیم بر روی نرم افزار قرار بگیرد، در دیگر کامپیوترها نیز در دسترس خواهد بود.

حتما بخوانید: تاثیر ‌نرم‌افزار حسابداری آنلاین بر پیشرفت کسب و کار

  • دقت و سرعت بالا

به دلیل به روزرسانی سریعتر نرم افزارهای حسابداری آنلاین نسبت به نرم افزارهای سنتی، دقت حسابداری آنها بالاتر است. همچنین با نرم افزار حسابداری آنلاین در زمان انتقال اطلاعات صرفه جویی خواهد شد. در انجام امور حسابداری سرعت و دقت بالا بسیار اهمیت دارند بنابراین یک نرم افزار خوب باید بتواند هم سرعت بالایی ارائه دهد که باعث  صرفه جویی در زمان می شود و هم دقت بالایی داشته باشد که در محاسبات و ثبت اطلاعات مالی و حسابداری مشکلی ایجاد نشود.

  • نیازی به نصب ندارند

نصب نرم افزارهای حسابداری سنتی بسیار پیچیده است که حسابداری‌های ابری این مشکل را حل کرده‌اند. شما برای استفاده از این نوع نرم افزار ها به هیچ عنوان نیازی به طی کردن فرآیند پیچیده نصب ندارید؛ بنابراین نیازی به پرداخت هزینه پشتیبانی برای نصب نرم افزار هم نخواهید داشت.

  • پشتیبانی خوب

پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری آنلاین به مراتب آسان‌تر از حسابداری‌های سنتی است. برای خرید یک نرم افزار حسابداری آنلاین حتما به این نکته توجه داشته باشید که پشتیبانی قوی و خوبی داشته باشد. داشتن یک تیم پشتیبانی که به طور 24 ساعته از راه های ارتباطی مختلف در دسترس باشند و همچنین با حوصله و دقت بالا پاسخگوی تمام کاربران باشند، یکی از ویژگی های بهترین نرم افزارهای حسابداری است.

امنیت بالا

  • امنیت بالا

ممکن است تعجب کنید که اطلاعات مالی شما در یک سیستم مبتنی بر ابر چقدر امن است. نرم افزار حسابداری آنلاین برای محافظت از اطلاعات کاربران، آنها را رمزگذاری کرده و تمامی روش های بروز و بسترهای مناسب برای تامین امنیت کاربران را مورد استفاده قرار می‌دهد.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری کدام است؟

با توجه به مواردی که تاکنون گفته شد بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین موجود در بازار محصول شرکت فینتو است. زیرا علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده، امکانات بسیاری دارد که این نرم افزار حسابداری را کاملا متمایز می‌کند.

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو سیستمی یکپارچه است که شامل نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و تنخواه گردان می شود. در میان محصولات فینتو، نرم افزار حسابداری آنلاین یکی از بروزترین و بهترین نرم افزارهای موجود در بازار است که تمامی ویژگی های یک نرم افزار حسابدرای ابری خوب را دارد.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری کدام است؟

از خدماتی که فینتو ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کنترل کردن موجودی انبار در پایان هر ماه
  • امکان محاسبه ریز و دقیق سود و زیان
  • مدیریت نمودن انواع حساب ها
  • ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
  • امکان کنترل ورود و خروج محصولات جدید به درون انبار
  • امکان اطلاع یافتن از حجم و زمان سفارش هر نوع کالایی
  • ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
  • ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه
  • سرعت بالا در انجا عملیات و به صرفه بودن هزینه ی آن
  • و …

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

همچنین از مزایای حسابداری آنلاین فینتو این است که قابلیت اتصال به کلیه نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو شامل حقوق و دستمزد آنلاین، حضور و غیاب آنلاین و تنخواه‌گرادن آنلاین را دارد که این امکان در هیچ یک از نرم افزارهای موجود در بازار وجود ندارد.

فینتو برای نشان دادن حسن نیت خود، این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند به مدت 15 روز از تمامی خدمات فینتو به صورت رایگان استفاده کنند. به این صورت شما می توانید با خیال راحت از نرم افزار حسابداری فینتو استفاده کرده و در صورت اطمینان خاطر از مناسب بودن آن برای کسب و کارتان، آن را خریداری نمایید. شما می توانید برای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به سایت فینتو مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

1 در مورد “حسابداری آنلاین چیست؟ و مزایای حسابداری آنلاین”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا