مرکز ارتباط مردمی 1526 (پاسخگویی به سؤالات مالیاتی)

بخشنامه سازمان امور مالیاتی شهریور 1401

معاون فناوری‌های سازمان امور مالیاتی کشور، افشین خدامردی گفت: مرکز ارتباط مردمی 1526 به همراه پنجره واحد خدمات سازمان کانال‌های ارتباطی تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی است که مودیان با تماس با این سامانه می‌توانند راهنمایی‌ها یا پاسخ سوالات خود را به‌صورت رایگان دریافت نمایند.

خدامردی ادامه داد: این سامانه‌ها به‌منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به تمامی مودیان مالیاتی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل، دریافت گزارشات مردمی، گزارش فرار مالیاتی‌، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، ارتباط مستقیم با مدیران سازمان، راهنمایی سامانه‌های مالیاتی از قبیل سامانه صورت معاملات فصلی، سامانه مالیات بر درآمد حقوق، اظهارنامه‌های الکترونیکی و غیره، از طریق ارتباط تلفنی و بر بستر اینترنت در اختیار مودیان قرار گرفته است.

معاون فناوری‌های سازمان امور مالیاتی کشور اضافه کرد: سامانه 1526 در ساعات اداری ایام هفته پاسخ‌گوی سؤالات مالیاتی مودیان بوده و زبده‌ترین کارشناسان، به سوالات و ابهامات مودیان مالیاتی به ‌صورت آنلاین و همچنین از طریق تلفن پاسخگو هستند و در ساعات غیر اداری نیز از طریق دریافت سوالات ضبط‌ شده مودیان با آماده‌سازی پاسخ مناسب و ارسال آن بر روی سامانه جهت دسترسی مودیان، سعی در ارائه بهترین خدمات به مودیان را دارند.

نرم افزار حسابداری ابری فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا