معاون فناوریهای سازمان امور مالیاتی کشور، افشین خدامردی گفت: مرکز ارتباط مردمی 1526 به همراه پنجره واحد خدمات سازمان کانالهای ارتباطی تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی است که مودیان با تماس با این سامانه میتوانند راهنماییها یا پاسخ سوالات خود را بهصورت رایگان دریافت نمایند.
خدامردی ادامه داد: این سامانهها بهمنظور ارائه خدمات مشاورهای به تمامی مودیان مالیاتی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل، دریافت گزارشات مردمی، گزارش فرار مالیاتی، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، ارتباط مستقیم با مدیران سازمان، راهنمایی سامانههای مالیاتی از قبیل سامانه صورت معاملات فصلی، سامانه مالیات بر درآمد حقوق، اظهارنامههای الکترونیکی و غیره، از طریق ارتباط تلفنی و بر بستر اینترنت در اختیار مودیان قرار گرفته است.
معاون فناوریهای سازمان امور مالیاتی کشور اضافه کرد: سامانه 1526 در ساعات اداری ایام هفته پاسخگوی سؤالات مالیاتی مودیان بوده و زبدهترین کارشناسان، به سوالات و ابهامات مودیان مالیاتی به صورت آنلاین و همچنین از طریق تلفن پاسخگو هستند و در ساعات غیر اداری نیز از طریق دریافت سوالات ضبط شده مودیان با آمادهسازی پاسخ مناسب و ارسال آن بر روی سامانه جهت دسترسی مودیان، سعی در ارائه بهترین خدمات به مودیان را دارند.
سلام وقت بخیر بنده برای خرید جهازیه دختر ودامادم به بازا رفتیم هرجا خرید می کردیم کارت بانکی را از ما میگرفتن خودشان میرفت ازبیرون به حساب همسر یا فرزند طرف واریز میکردن مگرحساب خانواده کاسب شناسایی نمی شود که روزانه این همه پول به حساب فرزدان وهمسران کاسب واریز می شود ممنون
سلام با آنکه کلیه قبوض مالیاتی خود را از طریق سایت دارایی پرداخت کردم برایم ابلاغیه عدم پرداخت مالیات با جریمه امد و مجبور شدم به شعبه مراجعه کنم .
مگر قرار نیست از مراجعه حضوری اجتناب شود و کلیه امور از طریق سایت انجام شود؟؟؟
چرا با وجود پرداخت کردن اقساط مالیاتی از طریق سایت دارایی ممیزین در جریان پرداخت قرار نمیگیرند و مجددأ ابلاغ مبنی بر عدم پر داخت و جریمه ارسال میشود تا مجددأ به شعبه مراجعه نماییم و واریز ها را ارائه دهیم ، پس پرداخت اینترنتی چه معنی دارد؟