چندین کسب و کار در یک پنل فینتو

چندین کسب و کار در یک پنل فینتو

امروزه به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی، انجام امور مختلف مشاغل با کمک اینترنت بسیار ساده تر انجام می‌گیرد. امور حسابداری که پیش تر انجام آن بسیار دشوار و وقت گیر بود، با کمک نرم افزار‌های آنلاین حسابداری به طرز معجزه آسایی آسان شده است. یکی از علل اشتیاق کاربران برای استفاده از این نرم افزار‌ها در دسترس بودن در هر زمان و مکان، نظارت بر حساب‌ها و حسابرسی آن‌ها است. علاوه بر این ویژگی های کلی این نرم افزار‌ها دارای قابلیت های دیگر نیز هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین؟!

نرم‌افزار‌های حسابداری ابری و آنلاین با دسترسی آسان برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است. زیرا برخلاف نرم افزارهای قدیمی ویژگی هایی دارد که استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو، نرم افزاری است که با ویژگی هایی که برای کاربران در نظر گرفته است پیوسته سعی دارد تا پیچدگی‌های حوزه حسابداری را آسان تر کند.

بیشتر بخوانید: لینک فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری ابری فینتو

ویژگی های نرم افزار آنلاین حسابداری فینتو

  • در نرم‌افزار‌های حسابداری آنلاین، مخاطبان در هر مکان و زمانی، به راحتی به حساب‌های خود دسترسی خواهند داشت و همچون گذشته الزامی به حضور در شرکت برای دسترسی به حساب‌ها نخواهند داشت.
  • تجربه استفاده از این دست نرم‌افزا‌های مالی به کاربران ثابت کرده است که امنیت سیستم حسابداری ابری به مراتب بالا‌تر از نسخه‌های نصبی و آفلاین است.
  • با توجه به اینکه نرم‌افزار‌های حسابداری تحت وب امکان دسترسی کاربران را از طریق مرور‌گر وب فراهم می‌سازد، نیازی به نصب نرم‌افزار جداگانه‌ای برای دسترسی به حساب‌های خود نخواهند داشت.
  • چنانچه کسب‌و‌کار شما چندین شعبه یا شریک تجاری داشته باشد، هر یک به راحتی می‌توانند وارد سیستم شده و حساب‌های خود را ثبت و بررسی نمایند. این در حالی است که با قابلیت سطح دسترسی می‌توانید برای هر یک از اعضا و افراد مشخص کنید که صرفا به کدام اطلاعات دسترسی داشته باشند.
  • ارائه گزارش‌های مالی دقیق و کاربردی،این نرم افزار به شما کمک می کند تا گزارش های قانونی مورد نیاز سازمان را تهیه و به مسئول مربوطه ارائه نمایید. گزارش های مالیات بر ارزش افزوده، گزارش خرید، فروش فصلی، تهیه دیسکت بیمه و مالیات و غیره، از این دست گزارش ها به شمار می روند.
  • رابط کاربری ساده اما قوی،یکی از دغدغه هایی که حسابداران معمولا با آن دست و پنجه نرم میکنند، پنل کاربری سخت و غیر قابل درک نرم افزار های حسابداری است. یک نرم افزار حسابداری کاربر پسند، پنل کاربری با محیط گرافیکی ساده، قوی و کاربردی دارد که انجام امور را برای کاربر لذت بخش تر از پیش نماید.
  • یکپارچگی با سایر نرم افزار های مرتبط، از ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب می توان به یکپارچه بودن آن با نرم افزار های مدیریتی مربوطه اشاره کرد.
  • فینتو با به روز رسانی مستمر نرم افزار شما را در مسیر حسابداری آسان همراهی می کند.
  • متناسب با نوع کسب و کار و نیاز حسابداران، در واقع امکانات و محیط نرم افزار حسابداری می بایست منعطف و پویا باشد. به بیان دیگر، سیستم حسابداری بایستی متناسب با نیاز کاربران و نوع کسب و کاری که دارند تنظیم و ارائه شود.
  • امکان دسترسی به چند کسب و کار در یک پنل

بیشتر بخوانید: سطح دسترسی در فینتو

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو امکان دسترسی به چندین کسب و کار در یک پنل است. چنانچه شما در چند کسب و کار فعالیت دارید برای حسابرسی احتیاجی به چند نرم افزار حسابداری احتیاج ندارید. شما میتوانید با کمک نرم افزار حسابداری ابری فینتو و ثبت چندین کسب و کاردر آن، امور حسابداری را به راحتی انجام دهید.

برای ثبت کسب و کار پس از ورود به نرم افزار حسابداری در صفحه اولیه میتوانید با کلیک بر روی گزینه افزودن کسب و کار اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را ثبت کرده و پس از ثبت آن می‌توانید لیست کسب و کارها را مشاهده نمایید.

فینتو

در این مقاله تلاش کردیم تا در خصوص ویژگی مهم نرم‌‌افزار حسابداری ابری فینتو، یعنی دسترسی به کسب و کارها در یک پنل را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که میدانید استفاده از این قابلیت نیاز شما به چندین نرم افزار حسابداری را برطرف و کار شما را تا تحت بسیار زیادی راحت می‌کند. نرم افزار حسابداری ابری فینتو همراه قابل اعتماد برای کسب و کار‌های شماست.

نرم افزار حسابداری ابری فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا