بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار حسابداری آنلاین

این روزها اغلب کسب و کارها برای انجام امور مالی و حسابداری نرم افزارهای حسابداری قدیمی را کنار گذاشته اند و به سراغ نرم افزارهای حسابداری آنلاین (ابری) رفته اند. نرم افزارهای حسابداری آنلاین از قیمت مقرون به صرفه تا کاربری آسان و بدون نیاز به نصب مزایای زیادی را برای کاربران فراهم کرده اند که آن ها را از نرم افزارهای قدیمی به طور چشم گیری متمایز کرده و باعث شده استفاده از این نرم افزارها با استقبال و رضایت کاربران رو به رو شود. اما حسابداری آنلاین چیست؟ مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین چیست و یک نرم افزار حسابداری آنلاین چه ویژگی هایی داشته باشید؟ در این مقاله به توضیح کامل این موارد از صفر تا صد میپردازیم پس تا انتهای مقاله همراه فینتو باشید.

 

حسابداری آنلاین (ابری) چیست؟

وقت خداحافظی با نرم افزارهای حسابداری قدیمی فرا رسیده است. نرم افزارهای حسابداری آنلاین جدید ترین نسل نرم افزارهای حسابداری و بر پایه (CLOUD) یا به عبارت فارسی آن (رایانش ابری) هستند. رایانش ابری یا CLOUD به شما این امکان را میدهد که همیشه و از همه جا با ورود به حساب کاربری خود به اطلاعات و داده هایتان دسترسی داشته باشید. درست همانطور که میتوانید هر کجا که باشید تنها با اتصال به اینترنت ایمیل های خود را چک کنید یا با استفاده از بانکداری آنلاین پرداخت قبض و دیگر خدمات بانکی خود را انجام دهید حالا نرم افزارهای حسابداری آنلاین نیز با تکیه بر سیستم ابری (CLOUD)  به شما این امکان را میدهند که از هر کجا و در هر زمان به حساب کاربری خود متصل شوید و به امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنید.

 

“بیشتر بخوانید : ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

 

نرم افزار حسابداری آنلاین

ویژگی های نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

در بالا توضیح دادیم که نرم افزارهای حسابداری آنلاین به شما این امکان را میدهند که از هرکجا  و با هر دستگاهی (لپ تاپ، موبایل، تبلت، رایانه) به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید. این اولین مزیت نرم افزار حسابداری آنلاین است اما آخری نیست. از ویژگی های خوب و مهم نرم افزارهای حسابداری آنلاین (ابری) میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قیمت مقرون به صرفه: نرم افزارهای حسابداری ابری قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نرم افزارهای قدیمی دارند و شما میتوانید با توجه به نیاز و اندازه کسب و کار خود، اشتراک مورد نظرتان را خریداری کنید. در واقع برخلاف نرم افزارهای قدیمی که همه کاربران مجبور به پرداخت هزینه زیاد و یکسان برای خرید نرم افزار بودند، در نرم افزار حسابداری آنلاین شما تنها به اندازه نیاز کسب و کارتان هزینه پرداخت میکنید.
  • بدون نیاز به نصب و راه اندازی: نرم افزارهای حسابداری آنلاین (ابری) نیازی به نصب و راه اندازی ندارند . برخلاف نرم افزازهای قدیمی که راه اندازی آن ها سخت و زمان بر و هزینه بر بود نرم افزارهای حسابداری آنلاین نیازی به نصب و راه اندازی ندارند. شما برای استفاده از نرم افزار تنها به دو چیز نیاز دارید : اتصال به اینترنت و ورود به حساب کاربری، همین!
  • بدون نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی: در نرم افزارهای قدیمی استفاده از بسیاری از امکانات از نرم افزار نیازمند نصب نرم افزارهای جانبی بود. اما در نرم افزارهای آنلاین شما به نصب هیچ برنامه و تجهیزات جانبی و یا خرید لایسنس ندارید و بدون هیچ پیش نیازی از همان ابتدای ایجاد حساب کاربری میتوانید از تمام امکانات نرم افزار استفاده کنید
  • بدون نیاز به آموزش یا مهارت تخصصی: همه کسب و کارها به حسابداری نیاز دارند اما همه کسب و کارها لزوما حسابدار ندارند. نرم افزارهای حسابداری آنلاین این امکان را فراهم کرده اند که تمامی کاربران دون پرداخت هزینه ای برای آموزش یا کمک گرفتن از نیروی متخصص به امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کنند
  • پشتیبان گیری خودکار: در نرم افزارهای حسابداری ابری به صورت مداوم و خودکار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات و داده ها گرفته میشود. این بدین معنا است که دیگر لازم نیست از پاک شدن اطلاعات به دلایلی مانند خطای انسانی و… بترسید زیرا اگر حتی شما یک نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه نکرده باشید، به صورت خودکار و متناوب از داده ها و اطلاعات نسخه پشتیبان (|backup)

 

امنیت اطلاعات در نرم افزار حسابداری آنلاین:

آیا جای اطلاعات من در نرم افزار حسابداری آنلاین امن است؟ این سوالی است که دغدغه بسیاری از کاربرانی است که برای اولین بار با نرم افزار حسابداری آنلاین مواجه میشوند. پاسخ این سوال این است که بله، امن تر از همیشه! در سیستم نرم افزارهای حسابداری آنلاین (ابری) اطلاعات کاربران در فضای ابری (cloud) رمز نگاری و ذخیره میشود بنابراین هیچ کس به جز خود کاربر نمیتواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد. در صورتی هم که چند کاربر از یک حساب کاربری استفاده کنند هرکس تنها به اطلاعات و داده هایی دسترسی دارد که کاربر اصلی اجازه آن را داده است.

 

ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان:

نرم افزار حسابداری فینتو این امکان را به صورت رایگان برای تمام کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنند. این قابلیت برای همه کاربران فراهم شده است تا بدون نیاز به پرداخت هزینه و یا کمک گرفتن از شرکت های معتمد، صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنند. اگر از کاربران فینتو نیستید خوب است بدانید که نرم افزار حسابداری آنلاین (ابری) فینتو 15 روز مهلت تست رایگان دارد و شما میتوانید کار با نرم افزار حسابداری ابری فینتو را همین حالا به صورت کاملا رایگان شروع کنید: نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

 

“بیشتر بخوانید: آموزش تصویری ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

 

 

نرم افزار حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

نرم افزار حسابداری آنلاین (فینتو) برای کسب و کارهایی مناسب است که تمایل دارند سیستم حسابداری کسب و کار خود را مقزون به صرفه، امن و آسان نگه دارند و مدیریت امور مالی و حسابداری خود را تا جای ممکن بهینه و سریع کنند . پس اگر به دنبال نرم افزار حسابداری با ویژگی های زیر هستید. نرم افزار حسابداری فینتو مناسب کسب و کار شما است.

  • هزینه مقرون به صرفه و بدون نیاز به نصب و راه اندازی
  • اتصال رایگان به سامانه مودیان
  • پشتیبانی رایگان; از مشاوره تا خدمات و راهنمایی و آموزش پس از خرید
  • قابلیت اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو
  • دسترسی از هر کجا و در هر زمان
  • کاربری آسان; امکان استفاده از نرم افزار بدون دانش حسابداری
  • امکان گزارش گیری های مالی یکپارچه و متنوع
  • امکان دسترسی چند کاربره (با قابلیت ایجاد سطح دسترسی برای هر کاربر)
  • بروز رسانی خودکار و رایگان نرم افزار و استفاده از جدید ترین نسخه و امکانات نرم افزار
  • امنیت اطلاعات
  • قابلیت اتصال و یکپارچگی با فروشگاه های آنلاین

 

از امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو میتوانیم به مواردی مانند سیستم خرید و فروش، ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان، انبار داری و خزانه داری، ثبت اتوماتیک اسناد، امکان ارسال صورتحساب و فاکتور آنلاین، تولید و چاپ بارکد و… اشاره کرد. نرم افزار حسابداری فینتو 15 روز مهلت تست رایگان دارد و شما میتوانید همین حالا رسیدگی به تمام امور مالی و حسابداری خود را به صورت رایگان با فینتو آغاز کنید.

نرم افزار حسابداری فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا