وضعیت in progress در سامانه مودیان – آموزش رفع خطا

وضعیت in progress سامانه مودیان

وضعیت in progress سامانه مودیان از متداول ترین وضعیت هایی است که اغلب کاربران با آن مواجه میشوند و نمیدانند که در این وضعیت باید چه اقدامی انجام دهند. در ادامه به طور کامل به توضیح وضعیت in progress میپردازیم.

 

وضعیت in progress سامانه مودیان

وضعیت in progress سامانه مودیان از جمله مواردی است که کاربران را دچار سردرگمی میکند. اما جای نگرانی نیست. این وضعیت تنها به این معنا است که صورتحساب ارسالی شما در وضعیت “در حال پردازش” قرار دارد و به زودی بررسی و نتیجه آن برای شما مشخص خواهد شد. توجه باشید که در این موارد اگر بررسی و پردازش صورتحساب ارسالی شما طول کشید، حتما و جدا از ارسال مجدد صورتحساب خودداری کنید و صرفا با گرفتن استعلام، وضعیت صورتحساب ارسال شده خود را بررسی کنید. سامانه مودیان از سامانه های پر ترافیک است و گاهی رسیدگی به وضعیت صورتحساب های ارسالی از سمت این سامانه زمان بر خواهد بود. با استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو میتوانید فاکتو

 

وضعیت pending سامانه مودیان

پیش تر در سامانه مودیان وضعیت pending به کاربران نمایش داده میشد. اما در جدیدترین بروزرسانی سامانه مودیان، وضعیت in progress جایگزین وضعیت pending شده است.

 

برای اینکه تمامی نکات مربوط به ارسال صورتحساب الکترونیکی سامانه مودیان را یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم حتما آموزش انواع واکنش به صورتحساب الکترونیکی را مطالعه کنید.

بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

برای ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان میتوانید از نرم افزار حسابداری فینتو استفاده کنید. استفاده از خدمات سامانه مودیان در نرم افزار حسابداری فینتو نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه جداگانه ای ندارد و با فینتو میتوانید بدون کمک گرفتن از شرکت های معتمد یا واسط و بدون نیاز به نصب و راه اندازی و یا هرگونه تجهیزات نرم افزار یا سخت افزاری، تنها با ایجاد یک حساب کاربری از هر کجا و در هر زمان به کلیه امور مالی و حسابداری خود و همچنین ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان استفاده کنید. برای استفاده از 15 روز مهلت تست رایگان تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو، بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

نرم افزار حسابداری آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا