با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

با لمس نکردن دستگاه حضور و غیاب از بیماری کرونا دور بمانید

کنترل تردد پرسنل در بسیاری از سازمان‌ها با دستگاه حضور و غیاب انجام می‌شود. اکثر این دستگاه‌ها با شناسایی اثر انگشت عمل کرده و افراد را تشخیص می‌دهد. یکی از مسائلی که در دوران ویروس کرونا بسیار مورد اهمیت است و بارها گفته شده، این است که در حد امکان از وسایل عمومی در سازمان‌ها استفاده نشود. اما چطور می‌توان از دستگاه حضور و غیاب استفاده نکرد؟
یکی از بهترین راهها مشخصا استفاده از تکنولوژی‌های جدید است که باعث می‌شود تا جایگزین دستگاه حضور و غیاب شوند.

مطلب پیشنهادی: مطلبی برای درک بهتر تاثیرات کرونا ویروس بر فناوری و تکنولوژی

نرم افزار حضور و غیاب فینتو و مزایای آن

ما با رونمایی از نرم افزار حضور و غیاب فینتو طی چند ماه گذشته، به مشتریان خود این امکان را دادیم تا تردد کارمندان خود را تنها با تلفن همراه ثبت کرده، و همچنین در مواقع دورکاری نیز مدیر توانایی برنامه ریزی برای امور را داشته باشد.ما با بسیاری از مشتریان فینتو صحبت کردیم تا بفهمیم که چگونه با تجارت خود سازگار شده اند و تجارت خود را تغییر داده اند تا از تاثیر ناگهانی و شدید یک بیماری همه گیر جهانی جان سالم به در ببرند.
به عنوان یک شرکت، ما می خواستیم تا به مشتریان خود خدماتی ارائه دهیم که بار کوچکی از مشکلات این روزها را از دوششان بردارد و بتوانند بهترین تجارت خود را انجام دهند.
با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در فینتو، کارکنان شما می توانند به آسانی و با زدن یک دکمه بر روی تلفن همراهشان اعلام حضور کرده و شما نیز ار تردد پرسنل خود در لحظه مطلع شوید. به همین راحتی

حتما بخوانید: تاریخچه حضور و غیاب در کسب و کارها؛از پیدایش تا امروز

این بهداشتی ترین راه برای شروع یک شیفت کاری و پایان دادن به آن است

همانطور که مقامات توصیه کرده اند، بهداشت دست یکی از اقدامات مهم در برابر گسترش COVID-19 است که باعث می شود فناوری بدون لمس راه خوبی برای حفاظت از کارکنان باشد.

نرم افزار حضور و غیاب فینتو سریع تر از دستگاه حضور و غیاب است

در سازمان‌های بزرگ معمولا کارمندان کمی باید در صف بمانند تا ورود و خروج خود را ثبت کنند. اما این مساله علاوه بر اینکه بهداشتی نیست و احتمال پخش ویروس را بالا می‌برد، باعث می‌شود که گاهی کارمندان زمان دقیق ورود و خروج خود را ثبت نکنند.
با فینتو کارکنان می توانند تردد خود را در لحظه ثبت کنند، که برای تیم هایی با تعداد زیادی از کارکنان که کار خود را به طور همزمان شروع می کنند، بسیار ارزشمند است.

زمان کمتری را صرف گزارش گیری خواهید کرد

فینتو این امکان را به مدیر و کارمند می‌دهد که در لحظه گزارش گیری کنند. رابط کاربری فینتو به مدیر منابع انسانی این امکان را می‌دهد تا لیست تردد پرسنل را در آخر هر ماه بسیار آسان تر دریافت و گزارش کند. همچنین کارمندان می‌توانند گزارش خود را در هر لحظه چک کنند و نیاز به ارتباط با منابع انسانی ندارند.

حتما بخوانید: معرفی قابلیت ثبت چند محل کار در نرم افزار حضور و غیاب فینتو

بهترین قسمتش؟ امکان استفاده از حضور و غیاب فینتو از همین حالا

ما معتقدیم که فناوری‌های نوین باید بدون نیاز به خرید سخت افزار گران قیمت و یا قیمت بالا در دسترس عموم قرار گیرد. از این رو شما می‌توانید همین حالا به مدت 30 روز به صورت رایگان شروع به استفاده از نرم افزار حضور و غیاب فینتو کرده و از آن لذت ببرید.
همچنین به دلیل استفاده از تکنولوژی رایانش ابری، سرویس های ما بسیار ارزان تر و با قیمت مناسب تر نسبت به سیستم های قدیمی عرضه می‌شوند.
با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. با استفاده از این سیستم برای شرکت یا کسب و کار خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.
سامانه حضور و غیاب آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا