معرفی و آموزش اتصال سیستم حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو

اتصال سیستم حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو

ما قابلیت اتصال سیستم حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو را برای شما فراهم کرده ایم. با این امکان جدید شما کاربران عزیز خواهید توانست به سادگی علاوه بر ثبت تردد پرسنل خود، محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل خود را نیز انجام دهید. تصور کنید که کارمند شما تردد خود را ثبت کرده و پس از آن نرم افزار حقوق و دستمزد شما به سادگی میزان حقوق و دستمزد کارمند را محاسبه می‌کند.

مراحل اتصال بسیار آسان بوده و سعی شده تا حد امکان از پیچیدگی آن کاسته شود.

نکته: برای استفاده از این ویژگی لازم است تا شما هم در نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو و هم در نرم افزار حضور و غیاب فینتو، سرویس فعال داشته باشید.

معرفی نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

ما با رونمایی از نرم افزار حضور و غیاب فینتو طی چند ماه گذشته، به مشتریان خود این امکان را دادیم تا تردد کارمندان خود را تنها با تلفن همراه ثبت کرده، و همچنین در مواقع دورکاری نیز مدیر توانایی برنامه ریزی برای امور را داشته باشد.

فینتو این امکان را به مدیر و کارمند می‌دهد که در لحظه گزارش گیری کنند. نرم افزار حضور و غیاب فینتو به مدیر منابع انسانی این امکان را می‌دهد تا لیست تردد پرسنل را در آخر هر دوره بسیار آسان تر دریافت و گزارش کند. همچنین کارمندان می‌توانند گزارش کارکرد خود را در هر لحظه دریافت کنند و نیاز به ارتباط با منابع انسانی ندارند.

حضور و غیاب فینتو مانند سیستم های قدیمی نیاز به سخت افزار های گران قیمت ندارد و تنها کافی است تا تمام کارکنان شما نرم افزار مورد نیاز را روی تلفن همراه خود نصب کنند . دستگاه های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن ها ثبت می شود، علاوه بر آسیب دیدن و در معرض خطر بودن باعث می شوند تا بیماری هایی مانند کرونا به راحتی انتقال پیدا کنند.

در صورتی که تا کنون از حضور و غیاب آنلاین فینتو استفاده نکرده اید، برای آشنایی و اطلاع از تمامی ویژگی های این نرم افزار می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

معرفی و آموزش کار با نرم افزار حضور و غیاب فینتو

نحوه کارکرد اتصال نرم افزار حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو

پس آنکه اطلاعات محل کار و پرسنل خود را در هر دو نرم افزار به صورت کامل تکمیل کردید، وارد نرم افزار حقوق و دستمزد خود شده و از منوی سمت راست وارد بخش ثبت عملیات حقوق می شوید.

در وارد کردن اطلاعات دقت کنید که کد ملی کارمندان در هر دو نرم افزار به صورت صحیح وارد شده باشد، در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید.

نحوه کارکرد اتصال نرم افزار حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو

در قسمت بالای صفحه، کارگاه مورد نظرتان را انتخاب می کنید و پس از آن شاهد خواهید بود که پرسنل موجود در این کارگاه در پایین صفحه ظاهر می شود که هر کدام از آنها یک علامت مانند تصویر پایین مقابل نامشان دارند.

نحوه کارکرد اتصال نرم افزار حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو

بر روی این علامت کلیک کرده و در کادری که باز می‌شود، تاریخ شروع و پایان بازه‌ای که قصد دارید حقوق آن را محاسبه کنید را وارد کرده و بر روی دکمه دریافت کارکرد کلیک می‌کنید.

نحوه کارکرد اتصال نرم افزار حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو

با همین کار ساده اطلاعات مربوط به کارکرد پرسنل از نرم افزار حضور و غیاب به نرم افزار حقوق و دستمزد منتقل می‌شود و شما می‌توانید پس از کنترل، اطلاعات را در کادر پایین جدول وارد کرده و در انتها بر روی اعمال در جدول کلیک کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات برای تمام کارمندان، ثبت عملیات حقوق را انجام داده و سپس به آسانی امور مورد نیاز خود را پیگیری می کنید.

فینتو:

با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. با استفاده از این سیستم برای کسب و کار خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.

سامانه حضور و غیاب آنلاین

اشتراک گذاری:

1 در مورد “معرفی و آموزش اتصال سیستم حقوق و دستمزد و حضور و غیاب فینتو”

  1. می خواستم بدونم که آیا فینتو قابلیت ارسال لیست حقوق به دارایی رو به صورت انلاین داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا