با محصولات فینتو بیشتر آشنا شوید

با محصولات فینتو بیشتر آشنا شوید

پس از همه گیری کرونا و شرایط سخت و محدود کننده‌ای که برای همه کسب و کار‌ها شکل گرفت، یکی از اصلی‌ترین معضلات مشاغل گوناگون، عدم وجود بستری مناسب برای انجام امور کاری از خانه بود که این امر کارمندان را برخلاف وضع موجود، اجبار به حضور فیزیکی در سازمان‌ها می‌کرد. به طور مثال بخش مالی و حسابداری که قلب تپنده هر سازمان محسوب می‌شود، در روز‌های قرنطینه و تعطیلات اجباری به دلیل آن که سیستم‌های مالی غالبا به سخت افزار محدود شده‌اند، کارمندان بایستی در محل کار حضور پیدا می‌کردند. یا به دلیل دور کار بودن کارمندان و عدم دسترسی به دستگاه حضور و غیاب، میزان ساعت کارکرد پرسنل به درستی مشخص نمیشد و در نهایت امکان خطا در هنگام محاسبه‌ی میزان حقوق و دستمزد تا حد چشمگیری افزایش پیدا می کرد. در این میان سیستم رایانش ابری که از جدید‌ترین فن‌آوری‌های فینتک محسوب می‌شوند، بیش از پیش به یاری سازمان‌ها و پرسنل آمدند. نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم ابری و البته کامل‌ترین نرم افزار تحت وب منابع انسانی و حسابداری است که به یکی از همراهان و همیاران همیشگی کسب و کارها مبدل شده است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

سیستم رایانش ابری (Cloud computing) چیست؟

رایانش ابری از دو کلمه رایانش که ترجمه کلمه computing و ابر که در فناوری اطلاعات به معنی شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است، تشکیل شده است. جالب است بدانید یکی از دلایلی که شبکه‌های کامپیوتری را به شکل ابر نشان می‌دهند این است که اینترنت جزئیات فنی خود را از دید کاربران پنهان می‌کند و کارکرد آن برای مخاطبانش علامت سوال بزرگی است. از مزایای بکارگیری سیستم های رایانش ابری در کسب و کار ها می توان به کاهش حداکثری از دست رفتن اطلاعات به دلیل خرابی سخت افزار ها اشاره کرد. شاید شما هم تجربه از دست دادن اطلاعات خود به دلیل نوسانات برقی ساده یا آسیب دیدن سخت افزار را داشته باشید. نکته جالب توجه در سیستم‌های رایانش ابری این است که مشکلات نامبرده شده به صفر می‌رسد. از دیگر مزیت های سیستم ابری این است که کاربران مبلغ اضافی برای خرید نرم افزار و سخت افزار و دیگر خدمات مربوطه نمی‌پردازند وهزینه ای بابت خرید تجهیزات متقبل نخواهند شد.

سیستم رایانش ابری

حتما بخوانید: همه چیز درباره سرویس های ابری و هر آنچه که باید درباره رایانش ابری بدانید

نرم‌افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو با بکارگیری تکنولوژی رایانش ابری،  علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر موقعیت جغرافیایی، هزینه‌های بسیار کمتری در برابر سیستم‌های قدیمی دارد. فینتو این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌سازد که از هر مکان و در هر زمانی، توسط هر دستگاهی به فینتو دسترسی داشته باشند و به امور حقوق و دستمزد رسیدگی کنند. از دیگر مزایای نرم افزار های حقوق و دستمزد می‌توان به انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و همچنین امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش‌های اجرایی مختلف از سوی کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، فضایی حرفه ای مطابق با سلیقه کاربر و همچنین ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته اشاره نمود.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

از دیگر نرم‌افزار های جامع و کاربردی فینتو که با استقبال چشمگیری از سوی کارمندان و مدیران نیز مواجه شد، نرم افزار حضور و غیاب است که به دلیل بی نیاز بودن به هر گونه دستگاه و سخت افزار، آن را از محصولات مشابه متمایز میسازد. به وسیله نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو، کارمندان شما بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار خاص و دستگاه حضور و غیابی می توانند به سادگی و تنها با تلفن همراه خود ترددشان را ثبت کنند.  علاوه بر آن مدیر در نقش کارفرما می تواند در لحظه وضعیت حضور پرسنل خود را مشاهده کند و گزارش کارکرد آن ها را در لحظه دریافت کند.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب فینتو

فینتو به شما این امکان را می دهد تا با ویژگی ثبت چند محل کار، از هزینه های اضافی خرید چندین دستگاه حضور و غیاب جلوگیری کنید. در صورتی که از چند دستگاه حضور و غیاب برای شعب مختلف استفاده می کنید، احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که هر یک از این دستگاه ها از اطلاعات تردد کارمندان به صورت جداگانه به شما خروجی می دهند. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب فینتو، علاوه بر این که از یک نرم افزار برای همه ی شعب کسب و کارتان استفاده می کنید، می توانید از اطلاعات تردد کارمندان هم به صورت جداگانه و متمرکز خروجی دریافت کنید.

از دیگر امکانات نرم افزار حضور و غیاب فینتو میتوان به:

  • ثبت تردد با GPS و WiFi
  • ارسال پیام به پرسنل
  • امکان مدیریت دورکاری پرسنل
  • امکان مدیریت شرکتهای چند شعبه‌ای
  • امکان اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو
  • و …

اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

از آنجائیکه نرم افزار های حسابداری آنلاین همگام با تکنولوژی هستند، گزینه مناسب‌تری نسبت به نرم افزار های نصبی و  آفلاینی که زمان زیادی برای نصب برنامه بایستی صرف کرد، به شمار می روند. از دیگر مزیت های این دسته از نرم افزار های حسابداری این است که در هر زمانی و از طریق هر وسیله ای، صرفا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید به پنل مالی‌تان دسترسی پیدا کنید و امور حسابداری و مالی خود را به آسانی انجام دهید. از دیگر ویژگی های قابل تامل این دسته از نرم افزار ها این است که به دلیل ابری بودن فضای ذخیره سازی اطلاعات، دیگر نیازی به فضای ذخیره سازی در داخل سیستم وجود ندارد و نه تنها فضایی از کامپیوتر یا لپ تاپ را نمی گیرد، بلکه از سنگین شدن سیستم و تبعات بعد از آن مانند از دست رفتن اطلاعات بر اثر خرابی سخت افزار هم در امان خواهید ماند. علاوه بر نکات گفته شده، یکی از موارد مهمی که افراد را به سمت نرم افزار های ابری سوق می دهد این است که این دسته از نرم افزار ها به صورت خود کار به روزرسانی می شوند و دیگر نیاز نیست همچون نرم افزار های آفلاین و نصبی، سالانه هزینه ای را بابت به روز رسانی نرم افزار بپردازید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف سهولت در انجام کلیه امور حسابداری برای مدیران شرکت‌ها و سازمان ها و همچنین بخش مالی سازمان‌ها طراحی شده و پا به میدان عرصه خدمات مالی گذاشته است. برخی از ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری فینتو به شرح زیر است:

مدیریت حساب ها

سرعت و دقت بالا

کنترل موجودی انبار شرکت به صورت ماهانه

کنترل ورود و خروج محصولات در انبار

امکان اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو (اولین نرم افزار یکپارچه هوشمند مالی)

اطلاع از حجم و زمان سفارش کالا ها

ایجاد فاکتور های سفارشات با لوگو و آرم شرکت مربوطه

ذخیره سازی اطلاعات مربوط به عملیات چک های دریافتی و پرداختی

قیمت مناسب نسبت به خدماتی که ارائه می شود

نرم‌افزار تنخواه گردان فینتو

اصطلاح تنخواه گردان در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به شخصی اطلاق می‌شود که معمولا مدیر سازمان مربوطه برای کنترل هزینه‌هایی جزئی، هزینه و وجه نقدی را در اختیار یکی از افراد امانتدار قرار می‌دهد تا وی هزینه‌هایی که در پیشبرد کار‌های مربوط به شرکت است را توسط وجه نقد انجام دهد. به پروسه انجام این فعالیت تنخواه گردی و به فردی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد، تنخواه گردان می گویند. نرم افزار تنخواه گردان فینتو به مدیر و پرسنل کمک می کند تا از مشکلات و خطاهایی که در سیستم سنتی و فرم های تنخواه به وفور به وجود می آید، جلوگیری شود و علاوه بر آن کارمند مربوطه بتواند گزارش کاملی از مخارج مربوط به سازمان مطابق با مبلغی که دریافت کرده است، به مدیر خود ارائه نماید. به کمک نرم افزار تنخواه گردان فینتو، مدیر می تواند به صورت آنلاین رصد کند که چه میزان از تنخواه خرج شده و چه قدر از آن باقی مانده است. ناگفته نماند که این سیستم برای جلوگیری از مشکلات دیگری همچون از دست رفتن بایگانی، برآورد هزینه و مشکلات تاخیر در تایید تنخواه، گزینه بسیار مناسبی است.

ویژگی های نرم افزار تنخواه گردان فینتو

در ادامه به برخی از ویژگی های منحصر به فرد تنخواه گردان فینتو اشاره می کنیم:

محاسبه تنخواه باقی مانده هر شخص

تعریف پرسنل هر واحد

ثبت فاکتور توسط تنخواه دار و جزئیات آنها در سیستم

امکان تایید فاکتورها و اسناد توسط مسئول حسابداری یا امور مالی

تعریف انواع کالاها و گروه بندی آنها

تعریف واحدها و معاونت های شرکت

امکان تایید فاکتورها توسط مدیر شرکت

اختصاص دادن تنخواه به پرسنل مربوطه

جمع بندی

هر سازمانی برای مدیریت هر چه بهتر خود بایستی از ابزار‌های قدرتمند و در عین حال با کارکردی ساده استفاده کند. مجموعه نرم افزار های مالی و منابع انسانی فینتو ابزاری قدرتمند برای انجام امور منابع انسانی و مالی است. فینتو همراه اول کسب و کار شما.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

1 در مورد “با محصولات فینتو بیشتر آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا