10 ویژگی نرم‌افزار حسابداری ابری فینتو

10 ویژگی نرم افزار حسابداری ابری فینتو

به نظر می آید حال که تصمیم به تحقیق در خصوص 10 ویژگی نرم‌افزار حسابداری ابری فینتو گرفته‌اید، نشان دهنده آشنایی شما با ضرورت نرم افزار حسابداری است. اگر به دنبال یک نرم‌افزار حسابداری خوب با ویژگی ها و قابلیت های کامل دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

ارائه گزارش‌های مالی دقیق و کاربردی

گزارش های مالی دقیق، کاربردی و قابل اعتماد یکی از ارکان اصلی در تجزیه و تحلیل داده ها در نرم افزار حسابداری فینتو است. جالب توجه است که این ویژگی شما را در برنامه ریزی و رسیدن به اهدافتان همراهی می کند. علاوه بر آن، این نرم افزار به شما کمک می کند تا گزارش های قانونی مورد نیاز سازمان را تهیه و به مسئول مربوطه ارائه نمایید. گزارش های مالیات بر ارزش افزوده، گزارش خرید، فروش فصلی، تهیه دیسکت بیمه و مالیات و غیره، از این دست گزارش ها به شمار می روند.

گفتنی است که یک نرم افزار حسابداری ابری خوب می بایست راهی برای وارد کردن بدهی های حساب، مطالبات قابل دریافت، بدهی ها، درآمد و هزینه، دارایی، موجودی و امثالهم را با یک رابط یکپارچه فراهم سازد. نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو تمامی امور یاد شده را به خوبی انجام می دهد.

رابط کاربری ساده اما قوی

یکی از دغدغه هایی که حسابداران معمولا با آن دست و پنجه نرم می کنند، پنل کاربری سخت و غیر قابل درک نرم افزار های حسابداری است. یک نرم افزار حسابداری کاربر پسند، پنل کاربری با محیط گرافیکی ساده، قوی و کاربردی دارد که انجام امور را برای کاربر لذت بخش تر از پیش نماید. برای بررسی ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری حتما محیط کاربری آن را بررسی کنید. از دموی نرم افزار غافل نشوید. می توان گفت که ارائه دموی آموزشی یکی از نشانه  های یک نرم افزار حسابداری مطمئن و قوی است. این دقیقا همان خدمتی است که فینتو به شما ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: برای یک حسابدار موفق شدن، چه ویژگی هایی باید داشت؟

یکپارچگی با سایر نرم افزار های مرتبط

از ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب می توان به یکپارچه بودن آن با نرم افزار های مدیریتی مربوطه اشاره کرد. نرم افزار حسابداری ابری فینتو به شما این قابلیت را می دهد تا به راحتی به سیستم حضور و غیاب و همچنین سیستم حقوق و دستمزد متصل شده و تمامی فرآیند مدیریتی خود را به راحت ترین نحو ممکن طی نمایید. با مجموعه نرم افزار های مالی و منابع انسانی فینتو طعم جدیدی از مدیریت را خواهید چشید.

قابلیت ارتقا و به روز رسانی

به روز رسانی به موقع نرم افزار به شما کمک می کند تا از تهدیدات و خطرات احتمالی بدافزاری در امان بمانید. از سوی دیگر برای همسو شدن با قوانین بیمه و مالیاتی جدید، الگو های حسابداری و دیگر موارد مشابه، نرم افزار شما می بایست مجهز تر و توانا تر شود. این امر صرفا با ارتقا و به روز رسانی مناسب میسر می شود. فینتو با به روز رسانی مستمر نرم افزار شما را در مسیر حسابداری آسان همراهی می کند.

متناسب با نوع کسب و کار و نیاز حسابداران

از دیگر ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب که می توان به آن اشاره کرد این است که پنل کاربری آن متناسب با نیاز های کسب و کارتان باشد. در واقع امکانات و محیط نرم افزار حسابداری می بایست منعطف و پویا باشد. به بیان دیگر، سیستم حسابداری بایستی متناسب با نیاز کاربران و نوع کسب و کاری که دارند تنظیم و ارائه شود. ممکن است شما براساس نیاز صنعت یا تجارت خود، گزارش های خاصی را نیاز داشته باشید. این گزارشات شامل مواردی از جمله اظهارنامه مالیات فروش، گزارش هزینه ها و امثالهم هستند. فینتو تمامی موارد گفته شده را متناسب با نیاز کسب و کارتان به شما ارائه می دهد.

متناسب با نوع کسب و کار و نیاز حسابداران

سازگاری با قوانین مالیاتی کشور

قوانین، سیاست های مالیاتی، الگو های حسابداری و غیره، همگی روزانه دستخوش تغییراتی هستند که معادلات حسابداری را تحت تاثیر قرار می دهند. سازگاری نرم افزار با قوانین مالیاتی را می توان از مهمترین ویژگی های فینتو شمرد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی و خدمات پس از فروش را می توان یکی از مهمترین ارکان در انتخاب یک نرم افزار حسابداری به شمار آورد. شما باید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده نرم افزار انتخابیتان، خدمات و پشتیبانی پس از فروش خوبی را به شما ارائه می دهد. این دقیقا همان خدمتی است که فینتو به شما ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: لزوم استفاده کسب و کار های کوچک از نرم افزار حسابداری ابری

امنیت بالا

بدیهی است که حفظ امنیت اطلاعات مالی و حسابداری هر سازمانی، از مهمترین دغدغه های هر سازمانی محسوب می شود. به روز رسانی به موقع نرم افزار، ذخیره سازی و پشتیبان گیری مستمر از داده ها، به بهبود امنیت اطلاعات و همچنین آرامش خاطر کسب و کار کمک شایانی می نماید. گفتنی است که فینتو با رمزنگاری تمامی اطلاعات، امنیت داده های شما را تامین می کند.

سرعت بالا

یک سیستم حسابداری، با درنظر گرفتن الگوهای سفارشی برای کاربران امکان ورود سریع و دقیق داده‌ها را فراهم می‌ سازد. بنابراین، از ویژگی‌های یک نرم‌افزار حسابداری خوب این است که پس از ثبت معاملات، به‌ سرعت اطلاعات را تولید و به طور خودکار گزارش دهی نماید.

سرعت بالا

مقیاس پذیری

کسب و کار ها و شرکت های مختلف بسته به نوع کارکردی که دارند، نیاز های متفاوتی از یک سیستم حسابداری را به خود اختصاص می دهند. از این رو نرم افزار حسابداری ابری فینتو به شما این امکان را می دهد تا با شخصی سازی پنل کاربری خود، متناسب با نیاز کسب و کارتان، پنل خود را تشکیل داده و امور خود را به راحتی انجام دهید.

جان کلام

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری ابری موجب توانمندی بیشتر سازمان ها شده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری همکاری آسان در سراسر بخش‌ها و قابلیت اطمینان به طور قابل‌توجهی بهبود می‌یابد. همچنین هزینه‌های کلی حسابداری به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می کند. ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری به کسب و کارها اجازه داده‌اند تا اطلاعات دقیق عملکرد مالی را برخلاف گذشته، به راحتی ارائه نمایند. نرم افزارهای حسابداری ابری باعث کاهش زمان صرف شده برای ورود اطلاعات به سیستم می‌شوند.

در این مقاله سعی کردیم تا در خصوص مهمترین ویژگی های نرم افزار حسابداری ابری فینتو با شما صحبت کنیم. فینتو تمامی این امکانات را در اختیارتان قرار می دهد، حتی بیشتر!

برای ثبت نام و استفاده از مهلت تست رایگان نرم افزار حسابداری تحت وب فینتو همین حالا وارد شوید.

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا