بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین از دیدگاه متخصصان

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین از دیدگاه متخصصان

پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شرکت ها

پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان در هر شرکت و کارخانه ای همواره از دغدغه های مدیر شرکت در روزهای آخر ماه می باشد. به واقع مدیران شرکت ها و کارخانجات می بایست در قبال کارکرد و فعالیت کارکنان خود در طی پروسه یک ماهه آخر هر ماه نسبت به صورتحساب و پرداخت حقوق و دستمزد آن ها مبادرت ورزد. اما روند این کار چندان ساده نیست. چرا که علاوه بر حقوق ثابت ماهانه می بایست در راستای کسورات و مزایای کاری و نسبت به غیبت ها و اضافه کاری و امور بسیار زیادی از این قبیل تدابیری اندیشیده شود. با فرض پیش بینی تعداد کارکنان زیاد در یک شرکت اهمیت وجود یک نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد بهتر خودنمایی می کند چرا که مدیر یک شرکت به تنهایی توان حساب و کتاب تمامی دستمزدها و کسورات و مزایا را ندارد و این کار عملا زمان بر است و احتمال اشتباه در آن به مراتب بسیار بالاست. لذا امروزه برای محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان شرکت های مختلف، نرم افزارهایی تعبیه گشته است که با بهره مندی از این مزایا می توان در عرض چند دقیقه آخر ماه بی دغدغه و بدون دل مشغولی را پشت سر نهاد.

انواع نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد

برای پیشبرد هرچه بهتر فرآیند حقوق و دستمزد کارکنان شرکت ها، نرم افزارهایی پا به عرصه ظهور نهاده اند تا روند محاسبه حقوق و دستمزدها و امور مرتبط به آن را به سادگی بدون تلف شدن وقت و انرژی زیادی به پیش ببرند. این نرم افزارها با نام های مختلف در شرکت ها و کارخانجات مختلفی روی کار آمده اند تا کمک حال مدیر شرکت و کارخانه ها در تسریع روند حقوق و دستمزد کارکنان خود باشد. با صرف نظر نمودن از نام های مختلف در این حوزه به معرفی بهترین نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد می پردازیم که از دید متخصصان این زمینه کاری با توجه به مقایسه با سایر نرم افزارهای مشابه از بهترین نرم افزارهای شناخته شده به شمار می رود. روی صحبت ما با نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو می باشد که این نرم افزار از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که در اینجا به شکل مفصل به این ویژگی ها و کارکردهای اصلی این نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد خواهیم پرداخت.

ویژگی های نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو

از جمله ویژگی ها و دلائلی که نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو را بر سایر نرم افزارها برتری بخشیده است، می توان به موارد زیر اشاره ورزید:

  • کارکرد آسان

کار کردن با نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو بسیار راحت و بدون هیچ گونه دردسری انجام می شود تا تمامی افراد بدون کمترین علم و دانشی از حسابداری بتوانند از این نرم افزار بهره ببرند.

  • امکان دسترسی به آن در هر زمان و مکانی

از جمله قابلیت های این نرم افزار دسترسی آسان آن در هر جا و هر زمانی می باشد که با هر وسیله ای از جمله تلفن های همراه، لپ تاپ و… می توان بدان دسترسی یافت.

  • ضریب ایمنی بالای اطلاعات

نرم افزار فینتو برای کاربران خویش با در نظر گرفتن رمز و روش های ایمنی حریم خصوصی موجب حفظ اطلاعات مالی کاربران و عدم سوء استفاده از آنان می گردد.

  • تعرفه پایین

با در نظر گرفتن تعرفه ای به مراتب پایین تر از سایر نرم افزارها، فینتو خیال مدیران شرکت ها را برای خرید و تهیه نرم افزارهای گران قیمت آسوده خاطر نموده است.

  • تیم پشتیبانی قوی و آنلاین

نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو را پشتیبانی 24 ساعته حمایت می کند تا از طریق راه های ارتباطی پاسخگوی سوالات کاربران خود باشند.

  • بروز رسانی خودکار بدون نیاز به نصب برنامه

نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو برخلاف سایر نرم افزارها به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک نسخه های جدید خود را در حساب کاربرانش کاملا رایگان بروز رسانی می کند.

حتما بخوانید: اهمیت سیستم حقوق و دستمزد در حسابداری

خدمات و امکانات نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو

نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو برای کاربران خویش در بردارنده مزایا و بهره مندی هایی است که در دل خود برخی از امکاناتی را جای داده است که اکثر مدیران را مجاب به استفاده از این نرم افزار آنلاین نموده است. در اینجا بنا نهاده ایم تا به برخی از این امکانات و خدماتی بپردازیم که نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو به مدیران شرکت ها و کارخانجات ارائه می بخشد:

  • ثبت  نمودن عملیات مربوط به حقوق کارکنان و محاسبه دقیق آن
  • ثبت نمودن حکم حقوقی پرسنل کاری بر حسب دستمزد روزانه و انجام فرآیند محاسبه حقوق و دستمزد با در نظر گرفتن مزایا و کسورات حقوق
  • چاپ فیش حقوقی پرسنل لوگوی اختصاصی شرکت
  • تعریف نمودن بی نهایت کارگاه و پرسنل
  • محاسبه مبالغ مربوط به بیمه و مالیات حقوق و کسر از حقوق نهایی
  • ساختن دیسکت های بیمه و مالیات برای حقوق های ثبت شده
  • چاپ نمودن لیست حقوقی و لیست بیمه به تفکیک
  • پرداخت حقوق کارکنان شرکت ها بصورت آنلاین
  • چاپ نمودن برگه قرارداد بین کارفرما و کارگر بر اساس قانون کار

نرم افزار تنخواه گردان رایگان

مطلب پیشنهادی: حقوق و دستمزد مشاغل،مفاهیم و تفاوت ها

مزایای بهره مندی از نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو

با توجه به ویژگی ها و امکانات نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو استفاده از این نرم افزار جزء لاینفک موجود در شرکت های بزرگ و کارخانجات گشته است تا آنان با بهره مندی از ویژگی های ناب این نرم افزار میزان دستمزد و حقوق کارکنان خود را به صورت کاملا آنلاین برآورد نمایند و ذهن و وقت خود را مشغول حساب و کتاب امور مالی مختلف در این زمینه نسازند. این نرم افزار در قیاس با سایر نرم افزارهای دیگر در این حوزه کاری در بردارنده ی مزایا و بهره مندی های بسیار زیادی است که نیاز طیف وسیعی را برآورده می سازد. در اینجا به ذکر این مزایا خواهیم پرداخت.

یکی از ویژگی های خوب و قابل توجه نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو این مسئله می باشد که تنها با یک بار وارد ساختن اطلاعات اولیه مربوط به حوزه کاری اعم از شرکت یا کارگاه، پرسنل کاری آن شرکت یا کارگاه و اطلاعات مربوط به حکم حقوقی آنان تمامی اطلاعات در سیستم ثبت و ضبط خواهند شد و برای دفعات بعد دیگر نیاز به ثبت اطلاعات نخواهد بود، بلکه با ثبت اولیه اطلاعات فقط برای ماه های متوالی بعدی می بایست عملیات حقوق را به سبک ماه قبلی پیگیری نمود. ضمن اینکه در صورت نیاز به تغییر میتوان اطلاعات اولیه را ویرایش نمود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار حالت ابری بودن این نرم افزار می باشد. ابری بودن سیستم فینتو به این معناست که از هر مکانی میتوان به اطلاعات کارگاه خود دسترسی یافت و برخلاف سایر نرم افزارها نیازی به هیچ گونه وسیله دیگری نیست. بلکه فینتو بصورت اتوماتیک از تمامی اطلاعات کاربران خویش نسخه پشتیبان رمزنگاری شده تهیه می کند و این اطمینان را به آنها می دهد که اطلاعات آنان به هیچ عنوان در معرض خطر واقع نمی گردد. با توجه به اینکه نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو ابزاری قدرتمند می باشد و به تعریف حقوق و دستمزد کارکنان شرکت ها و محاسبه دقیق آن می پردازد که در نهایت نتایج حاکی از برتری این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای موجود در بازار است. چرا که نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد فینتو در پایان با بک آپ گرفتن از اطلاعات و چاپ نمودن فیش حقوقی به طور کامل نسبت به سایر نرم افزارها قابلیت های ویژه تری دارد.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا