میزان مالیات بر حقوق در سال 1401

میزان مالیات بر حقوق کارمندان دولت در سال 1401

___ 1400/12/11 ___

 

آخرین اخبار مالیات بر درآمد سال 1401

 

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، در نشست خبری خود گفت: مالیات حقوق و دستمزد‌های بین 5 میلیون و 600 هزار تومان تا 15 میلیون تومان ده درصد، از 15 الی 25 میلیون تومان 15 درصد، و همچنین از 25 تا 35 میلیون تومان 20 درصد تعیین شده است. زارع در ادامه گفت که به حقوق‌های بیش از 35 میلیون تومان نیز 30 درصد مالیات تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که این مالیات‌ها مشمول ما‌به‌التفاوت هر پلکان می‌شود.

وی افزود: اعضای هیات علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و متخصصین های بالینی تمام وقت جغرافیایی صرفا مشمول ۱۰ درصد مالیات بر درآمد خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید: حقوق و دستمزد سال 1401

 

مطالب مرتبط: بخشنامه دستمزد سال 1401

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.

با نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو، شما به راحتی می‌توانید با نرم‌افزارهای پیچیده خداحافظی کنید و مدیریت تمام نیازهای کسب و کار خود را با یک راه حل حسابداری ساده انجام دهید. فینتو به عنوان نرم‌افزار مبتنی بر ابر، مزایای بیشماری دارد که برای آگاهی بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

1 در مورد “میزان مالیات بر حقوق در سال 1401”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا