تراکنش های بانکی مشکوک رصد می شوند!

تراکنش های بانکی مشکوک رصد می شوند

مدیر اداره مبارزه با پولشویی خبر از انسداد حساب افراد شاغلی که تراکنش هایی بیش از سقف تعیین شده دارند، داد.

دهقان ادامه داد:

برای اجرای مقررات بالادستی قانون ماده 14 و ماده 67 مبارزه با پول‌شویی اشخاص مکلف به پایش مستمر و خطرپذیری برقراری تعاملات متناسب با سطح فعالیت هستند، طبق این اطلاعات برای مبارزه با پول‌شویی شفافیت و متناسب با ارائه خدمات به مشتریان و متناسب با نیاز و اطلاعات اقتصادی پایش می‌گردند.

گفتنی است که افراد بازنشسته و یا ازکارافتاده و مستمر‌بگیر، افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و دانش‌آموزان و بانوان خانه‌دار از این طرح معاف هستند. همچنین میزان و نحوه ارائه خدمات، مبنای سقف این طرح بوده و به تمامی اشخاص در صورت خروج از سقف تعیین‌شده فرصت داده می‌شود که اسناد و مدارک در خصوص واریز وجه بیش از سقف تعیین‌شده را ارائه نمایند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دستورالعمل تعیین سطح فعالیت اشخاص حقوقی غیر فعال و اشخاص حقیقی فعال را انتشار داده

طبق ماده 3 دستورالعمل تعیین سطح فعالیت اشخاص حقوقی غیر فعال و اشخاص حقیقی که از سوی بانک مرکزی منتشر شده است، حداکثر سطح فعالیت مورد انتظار در بازه یک‌ساله برای افراد بازنشسته ۲ میلیارد تومان، مستمری‌بگیر یک میلیارد تومان، بیکار ۵۰۰ میلیون تومان و غیرفعال مالیاتی ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین
مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.
با نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو، شما به راحتی می‌توانید با نرم‌افزارهای پیچیده خداحافظی کنید و مدیریت تمام نیازهای کسب و کار خود را با یک راه حل حسابداری ساده انجام دهید. فینتو به عنوان نرم‌افزار مبتنی بر ابر، مزایای بیشماری دارد که برای آگاهی بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

4 در مورد “تراکنش های بانکی مشکوک رصد می شوند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا