اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور

اطلاعیه مهم سازمان امرو مالیاتی کشور

در جلسه 23 خرداد 1401 که با حضور روسای کمیسیون اقتصادی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس اتاق اصناف کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس کل سازمان امور مالیاتی و همچنین بیش از 50 نفر از روسای اتحادیه های صنفی تهران و سایر استان ها برگزار شد. در این جلسه تعیین شد:

  1. مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی تا 15 ام تیر ماه 1401، آن هم با مجوز قانونی تمدید خواهد شد.
  2. مسئولیت رسیدگی به اعتراضات واحد های صنفی بر عهده نمایندگان منتخب فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی، مدیران کل مالیاتی استان ها و همچنین روسای اتحادیه های صنفی در استان ها قرار گرفت.
  3. ادارات کل امور مالیاتی با قید فوریت نسبت به شکایت های واحد های صنفی در خصوص اطلاعات مالی ثبت شده از آن ها در سامانه های سازمان یا مبالغ مالیات مقطوع تعیین شده، رسیدگی خواهند کرد.
  4. سازمان امور مالیاتی با قید فوریت ملزم شد تا نسبت به رسیدگی به اعتراضات اصناف من باب ضرایب فعالیت رسته های صنفی منتشره از سوی آن سازمان، اقدام نماید.
  5. اصنافی همچون کافی نت ها، نمایشگاه های اتومبیل، حق العمل کاران، نمایندگی های بیمه، کافی نت ها و غیره که میزان واریزی دستگاه پوز آن ها الزاما نشان دهنده فروش آن ها نیست، می بایست از سوی اتحادیه های مربوطه، لوح فشرده فروش اعضا خود را به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند.
  6. در آخر رونوشت تمامی بخشنامه های سازمان از سوی اتاق اصناف ایران در اختیار کلیه اعضای اتحادیه های صنفی قرار گیرد.

خبر مالیاتی

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.

با نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو، شما به راحتی می‌توانید با نرم‌افزارهای پیچیده خداحافظی کنید و مدیریت تمام نیازهای کسب و کار خود را با یک راه حل حسابداری ساده انجام دهید. فینتو به عنوان نرم‌افزار مبتنی بر ابر، مزایای بیشماری دارد که برای آگاهی بیشتر می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

اشتراک گذاری:

1 در مورد “اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا