مدیران تجاری چگونه موفق می شوند
مدیران تجاری اغلب در کانون توجه قرار دارند و برنامههای شرکتشان را خیلی از افراد دنبال می کنند. وقتی مردم به این فکر میکنند که چه چیزی یک رهبر بزرگ […]
مدیران تجاری چگونه موفق می شوند ادامه مطلب
مدیران تجاری اغلب در کانون توجه قرار دارند و برنامههای شرکتشان را خیلی از افراد دنبال می کنند. وقتی مردم به این فکر میکنند که چه چیزی یک رهبر بزرگ […]
مدیران تجاری چگونه موفق می شوند ادامه مطلب
در معاملات پیچیده امروز، مواقعی پیش می آید که از اسناد تجاریای مانند چک و سفته به درستی استفاده نمیشود و به همین دلیل افراد با صدور چکهای مدتدار یا
هر آنچه که باید درباره چک و سفته بدانید ادامه مطلب
فرهنگ سازمانی و یا فرهنگ محیط کار بخشی اساسی از یک سازمان است که مدیران نقش بسیار پررنگی در شکل گیری آن دارند. به طوری که بعضی محققین عقیده دارند
تعریف فرهنگ سازمانی و کارهای مفید برای پیشبرد فرهنگ سازمانی ادامه مطلب
دنیای مدرن کسب و کار امروز به سرعت در حال ابداع دوبارهی اصول سازمانی است.، شرکت ها و شاغلان سنتی که پایبند به اصول سازمانی با قوانین ثابت مانند ساعت
بهترین ساعت کاری برای شرکت ها ادامه مطلب
در این مقاله میخوانید: چرا کسب و کارهای نوپا و استارت آپها باید به سیستم های حسابداری ابری بیاندیشند؟ – حسابداری سنتی یا حسابداری ابری؟ – حسابداری ابری Cloud Accounting
مزایای سیستم های حسابداری ابری برای کسب و کارهای نوپا ادامه مطلب
یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر روی هزینۀ نهایی محصولات و خدمات، محاسبۀ نرخ جذب سربار است. سربار هزینه ای است که به راحتی نمیتوان آن را به قیمت
محاسبه نرخ جذب سربار در حسابداری صنعتی ادامه مطلب
به نظر شما یک حسابدار چه مبلغی را باید به عنوان دستمزد دریافت کند؟ حقوق یک حسابدار بر اساس چه معیارهایی تعیین میشود؟ اینها مواردی است که همه ی افراد
نحوه محاسبه حقوق و مزایای یک حسابدار ادامه مطلب
این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری که گریبانگیر همه شده است، شیوه کسب درآمد نیز تغییر پیدا کرده است. بسیاری از جوانان رو به
محبوب ترین شغل هایی که جوانان به سمتشان میروند ادامه مطلب
پخش مویرگی از شیوه های جدید در عرضه توزیع محصول است که در آن تولید کننده محصول خود را به پایین ترین کانال مشتری میفروشد. این روش برای شرکت هایی
پخش مویرگی و ویژگیهای آن ادامه مطلب
یک مدیر موفق باید علاوه بر داشتن دانش کافی در زمینه کاری، ویژگی های شخصیتی مناسبی هم مانند رهبری صحیح، برقراری ارتباط با دیگران و مهارتهای ارزیابی نیز داشته باشد
یک مدیر موفق در موقعیتهای بحرانی چه واکنشی دارد؟ ادامه مطلب