چند راه برای پیشرفت شغلی و به دست آوردن شغل بهتر

چند راه برای پیشرفت شغلی و به دست آوردن شغل بهتر

بسیاری از توصیه ها در مورد پیشرفت شغلی رهبران است ، اما ما اغلب فراموش می کنیم که تمرکز برای رشد کارکنان نیز به همان اندازه مهم است. وقتی کمی دقیق شوید، خواهید دید که مدیر و کارمند هر دو در یک تیم قرار دارند و ممکن است کارمند امروز در اصل مدیر فردا باشد. بنابراین این نکات بدون توجه به عنوان یا سمت شما قابل استفاده هستند.

متمرکز بودن

این موضوع که با تمرکز بر روی کار به موفقیت و پیشرفت شغلی خواهید رسید شاید موضوع جدیدی نباشد. حواس پرتی در همه جا وجود دارد. آنها می توانند مانند اعلان های تلفن همراه و ایمیل ها ، یا مانند پروژه های جدید و جلسات لحظه آخری باشند. گاهی اوقات فقط یک همکار پرحرف است. با تعیین اینکه کدام عوامل حواس پرتی بزرگترین عامل تخریب تمرکز شما هستند ، شروع کنید. این می تواند به سادگی و با داشتن دفترچه یادداشت و ایجاد چک لیست باشد. این کار را برای چند روز انجام دهید و با نوشتن دقیق آنچه باعث می شود شما را از خط خارج کند شروع کنید. در نهایت به یک الگوی ثابت خواهید رسید و هنگامی که از آن آگاهی پیدا کردید می توانید عادت های خود را تغییر دهید.

یاد بگیر چطور اولویت بندی کنی

دقیقاً مانند حواس پرتی ، حجم کار شما نیز می تواند دلیل از دست دادن تمرکز باشد. ما اغلب با کوهی از کار روبرو هستیم که باید انجام شود و همه مهم هستند. بهترین راه برای آسان کردن و پیشرفت شغلی، یادگیری نحوه اولویت بندی است. این کار را می توانید با در نظر گرفتن تمام کارهایی که برای انجام آنها زمان لازم دارید انجام دهید. پروژه ها را بر اساس ضرب الاجل دسته بندی کنید ، سپس آنها را مرتب کنید. می توانید آنها را بر اساس دشواری ، زمان لازم برای انجام کار یا هر چیز دیگری که به شما کمک می کند تا کارها را کنترل کنید مرتب کنید. اگرچه در ابتدا ممکن است این کار دلهره آور باشد ، اما اگر آن را به یک عادت روزانه یا هفتگی تبدیل کنید ، به سادگی یک امر عادی می شود. شما یاد خواهید گرفت که روی مهمترین موارد تمرکز کنید.

حتما بخوانید: روش هاي افزايش رضايت شغلي كارمندان

با احترام رفتارکن

احترام تا حد زیادی در پیشرفت شغلی موثر است. شما باید به خود و همچنین به دیگران احترام بگذارید. بهترین راه برای تمرین احترام ، بردباری در برابر دیگران است. آسان است که به سرعت شخصی را قضاوت کنید و به چیزهای دیگر فکر نکنید ، اما مطمئناً نه مثمر ثمر است و نه باعث ایجاد یک محل کار شاد می شود. درگیری می تواند از یک قضاوت سریع آغاز شود و باعث ایجاد تنش غیر ضروری در یک تیم شود. احترام بگذارید که مردم نظرات مختلفی دارند.

بیشتر بدانید

بهترین راه برای تبدیل شدن به یک کارمند عالی این است که به پیشرفت شخصی خود علاقه مند شوید. هنگامی که برای اولین بار کاری را شروع می کنید، تشنه یادگیری هستید. اما به مرور زمان شور و هیجان خود را از دس خواهد داد و میل و اشتیاق به یادگیری کم رنگ می شود. نه تنها یادگیری به پیشرفت کار شما کمک می کند ، بلکه روزهای شما را نیز جذاب تر می کند. یادگیری به شما کمک می کند تا در مورد روندهای متغیر امروز محیط کار و پیشرفت های تکنولوژی مطلع باشید.

حتما بخوانید: فرسودگی شغلی و خطرات ناشی از آن

متعهد باشید

آسان است که در محل کار حاضر شوید و هر روز وقت بگذرانید. انجام حداقل کار ساده است ، اما در نهایت راضی کننده نیست. به سرمایه گذاری کامل خود در کار خود متعهد باشید. ارتباط بیشتری با شغل خود بر قرار کنید. 100٪ متعهد بودن چالش برانگیز است ، اما ارزش تلاش آن را دارد. تمام نکات ذکر شده در بالا همراه با تعهد ، شما را به بهترین کارمندی تبدیل می کند که احتمالاً می توانید باشید.
کلام آخر
در نهایت ، این مسائل در اصل سرمایه گذاری بر روی خودتان است تا بهترین خود باشید. چه بخواهید به عنوان یک مدیر برجسته باشید و مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرید یا پیشرفت شغلی داشته باشید، نیاز دارید تا به نکات مذکور توجه کنید.
یک راه حل هوشمندانه برای مدیریت منابع انسانی
با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. با استفاده از این سیستم برای شرکت یا کسب و کار خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.
سامانه حضور و غیاب آنلاین

اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا